افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
قهرمانی کشور وراه یابی به مسابقات آسیایی برای پیشکسوت کاراته شهرستان کهگیلویه(+تصاویر)
27 می 2023 - 10:06
شیهان قدرت الله عادل پور در این دوره از مسابقات در رده سنی ۴۶ _۵۰ سال شرکت و موفق شد مدال طلای این رده سنی را به گردن بیاویزد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان تهران در مورخه ۴ لغایت ۵ خرداد ۱۴۰۲ در سالن شهید افراسیابی برگزار که در این دور از مسابقات استاد شیهان قدرت الله عادلپور رئیس هیئت کاراته شهرستان کهگیلویه ، قهرمانی پیشکسوت کاراته استان و دبیر آموزش و پرورش موفق شد با شایستگی قهرمانی پیشکسوتان کاراته کشور در بخش کاتا و راهیابی به مسابقات آسیایی پیشکسوتان که تیرماه ۱۴۰۲ در شهر شیراز برگزار میگردد را به خود اختصاص دهد.

شیهان قدرت الله عادل پور در این دوره از مسابقات در رده سنی ۴۶ _۵۰ سال شرکت و موفق شد مدال طلای این رده سنی را به گردن بیاویزد.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۵ پیشکسوت کاراته از استانهای کشور برگزار که نفرات منتخب در مسابقات آسیایی که در تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان فارس برگزار میگردد شرکت میکنند.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...