افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6304 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بهره مندی ۴۴۵زوج نابارور از حمایت های بیمه سلامت
22 می 2023 - 16:25
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت درمان ناباروری در بیمارستان خصوصی ، مطابق با تعرفه دولتی هزینه کرد به بیمار پرداخته می شود.
پ
پ
به گزارش  عصر زاگرس  مدیرکل بیمه سلامت این استان گفت: به منظور کمک به زوج های نابارور در کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۴۶۰میلیون تومان برای درمان آنان هزینه کرد.
وی با اشاره به گران بودن هزینه درمان ناباروری تاکید کرد: در راستای جوان سازی جمعیت دولت از زوج های نابارور برای فرزندآوری حمایت می کند.
عزیزی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد هزینه های ناباروری در استان از سوی بیمه سلامت پرداخت می شود.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: پزشکان متخصص خانواده ها را به این مراکز ارجاع می دهند و ۱۰درصد تعرفه از آنان اخذ می شود و ۴۰درصد زنان نابارور تاکنون از خدمات درمانی این مراکز جواب مثبت گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه افزون بر ۷۰ درصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت استان هستند زمینه استفاده بخش عمده ای از شهروندان از خدمات ناباروری وجود دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...