افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مشاور وزیر اقتصاد: نحوه خرید نان برای اتباع سایر کشورها اندیشیده شد
09 می 2023 - 21:43
مشاور وزیر اقتصاد در خصوص نحوه خرید نان برای اتباع سایر کشورها که در ایران مستقر هستند، گفت: فرآیند خرید نقدی نان برای اتباع کشورهایی که فاقد کارت بانکی هستند ‌پیش‌بینی شده است.
پ
پ

محمد جلال روز سه شنبه در نشست شورای آرد، نان و گندم کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: توجه به اقتصاد نانوایی‌ها مورد توجه دولت است و عادلانه سازی قیمت نان در همه استان ها یکی از مواردی است که دولت دنبال می کند.

وی افزود: مسیر درست برای اصلاح قیمت نان طراحی می شود زیرا اصلاح نرخ اولین موضوعی است که برای بهبود شرایط اقتصادی نانوایان مدنظر است و این دغدغه را به مدیران استانی در میان گذاشته و به مرکز کشور هم منتقل می‌دهم.

مشاور وزیر اقتصاد ادامه داد: عادلانه‌سازی نرخ نان با استان‌های همجوار یک گام رو به جلو برای رفع مشکل اقتصاد نانواداران است.

جلال با بیان اینکه مسیر صحیح برای اصلاح قیمت نان طراحی شود، تاکید کرد: کیفیت آرد مسئله مهمی است که شورای آرد و نان بر کیفیت آرد نظارت داشته باشد تا مبادا آرد دچار مشکل باشد.

وی در خصوص درخواست مناطق عشایری و روستایی و آرد برای پخت نان محلی مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: کد ملی اعضا و سرپرست خانوار در سامانه ثبت شود تا سهمیه آرد برای آنها در نظر گرفته شود و مصرف کننده‌ آرد محلی با سامانه روستایی و عشایری احراز می‌شود.

جلال با بیان اینکه مرحله چهارم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اجرا می‌شود، گفت: خراب بودن کارتخوان‌ها توجیه‌پذیر نیست و واحدهای خبازی که کارتخوان‌ آنها از دسترس خارج شده از طریق تماس با مرکز خرابی کارتخوان‌ها را اعلام کنند و نباید به دلیل خرابی کارتخوان ارائه خدمت به مردم متوقف شود.

مدیرکل حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: قیمت نان و قطعی شدن سهمیه آرد از جمله دغدغه خبازان در استان بوده و هست.

حسن رضاپور با اشاره به اجرای مرحله چهارم طرح هدفمندی یارانه آرد و نان، ادامه داد: این طرح در سراسر استان برگزار می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...