افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برگزاری همایش پیاده روی در شهر قلعه رئیسی + تصاویر
06 می 2023 - 0:57
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت؛ همایش پیاده‌روی در شهر قلعه رئیسی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس، به مناسبت هفته معلم، همایش پیاده روی با حضور فرهنگیان و تعدادی زیادی از ورزش دوستان شهر قلعه رئیسی با مشارکت ورزش همگانی بخش چاروسا ، اداره آموزش و پرورش،حوزه مقاومت امام صادق (ع) و هیات کوهنوردی بخش چاروسا برگزار شد.

این همایش پیاده روی از پارک شهدای گمنام شهر به مقصد جاده کمربندی و ورزشگاه شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی بخش چاروسا در این همایش ضمن تشکر از حضور همه مردم و فرهنگیان گفت: در راستای گرامیداشت مقام معلم با مساعدت و همکاری حوزه مقاومت امام صادق (ع) اقدام به برگزاری همایش پیاده روی نموده که با استقبال خوب و گسترده مردم شریف بخش چاروسا همراه شد.

پروئینیان افزود: مردم بخش چاروسا مردمی ورزش دوست و همراه هستند و همگان باید از این ظرفیت بالا در جهت اعتلای ورزش استفاده کرد.

بخشدار چاروسا در این همایش ضمن تشکر از زحمات ورزش همگانی بخش گفت: رونق ورزش همگانی می‌تواند سطح سلامت مردم را افزایش داده و شور و نشاط اجتماعی را مهیا کند.

ایزدخواه افزود: دستگاه‌های اجرایی بخش چاروسا در کمک به توسعه ورزش همگانی مشارکت لازم را داشته باشند و از تمام ظرفیت ها جهت هر چه باشکوه تر کردن این برنامه ها نهایت همکاری را با ورزش های همگانی داشته باشند.

وی در ادامه طبق معمول جلسات و برنامه های گذشته از ورزشگاه نیمه تمام قلعه رئیسی یاد کرد و گفت: مشکل اصلی ورزشگاه تامین آب بود که مجوز های لازم از نهادهای ذیربط اخذ شد و به زودی عملیات احداث چاه اجرایی خواهد شد و پیگیری های خوبی برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه انجام گرفت که امید بخش است.

در پایان این همایش جوایزی از قبیل کار هدیه پنج ،دو و یک میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء گردید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...