افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تلاش تیم اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد تحقق شعار سال است
03 می 2023 - 15:37
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه از همه ظرفیت ها برای بازگشت واحدهای مشکل دار به چرخه تولید استفاده می شود، گفت: تلاش تیم اقتصادی استان تحقق شعار « مهار تورم، رشد تولید » است.
پ
پ

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه از همه ظرفیت ها برای بازگشت واحدهای مشکل دار به چرخه تولید استفاده می شود، گفت: تلاش تیم اقتصادی استان تحقق شعار « مهار تورم، رشد تولید » است.

محسن ضامن‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با پنج دستور کار برگزار شد، گفت: نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور دستگاه‌ها و بانک‌ها برگزار و تاکنون اقدامات سازنده‌ای در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام شده است.
وی با بیان اینکه نگاه ستاد تسهیل حذف قوانین دست و پا گیر حوزه تولید است، در خصوص برنامه تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار سال گفت: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که شعارهای سال را در حوزه اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند که بیانگر نگاه ویژه ایشان به حوزه اقتصاد و تولید است.
ضامن‌فر در خصوص برنامه‌های تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید گفت: تلاش تیم اقتصادی استان تحقق شعار سال است و از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به این مهم استقاده می‌کنیم.
مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری بیان کرد: هر سرمایه‌گذاری که برای رفع مشکلی به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه می کند، جلسه با دستگاه‌های مربوط و بانک‌ها برگزار می‌کنیم و از همه ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات آنها استفاده می‌شود.
وی از برگزاری جلسات کارگروه تسهیل در شهرستان‌ها و محل واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: جلسات کارگروه را با کمیت خوبی برگزار می‌کتیم و برای تامین تسهیلات واحدهای تولیدی با مسئولان کشوری رایزنی می‌ شود.
ضامن‌‌فر بیان کرد:  بنا داریم از ظزفیت سفر رئیس جمهور برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استفاده کنیم تا در سال مهار تورم ، رشد تولید شاهد رونق واحدهای استان و پایداری اشتغال باشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...