افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6303 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
توزیع نهاده دامی ضابطه‌مند نیست
13 جولای 2021 - 14:07
نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها نهاده‌های دامی بلکه توزیع کالای اساسی در کشور سازکار معینی ندارد و موجب تنش در کشور شده است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها نهاده‌های دامی بلکه توزیع کالای اساسی در کشور سازکار معینی ندارد و موجب تنش در کشور شده است.

مظلومی گفت: عدم شفافیت و نداشتن ساز و کار معین در روند توزیع کالای اساسی به ویژه نهاده‌های دامی در بین دامداران موجب تنش و مشکلاتی شده است.

مظلومی افزود: شبکه توزیع کالا در کشور دچار مشکلات اساسی است که باید مسوولین امر هر چه سریعتر این مشکلات را با ایجاد راهکار کاربردی رفع کنند.

وی در مورد توزیع کالای اساسی در کشور تصریح کرد: توزیع کالای یارانه‌ نیازمند شبکه توزیع قوی و کاربردی همراه با نظارت دقیق دستگاه‌های مربوطه بر نحوه توزیع کالا است‌.

محمدطلا مظلومی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات دامداران عدم توزیع به موقع نهاده‌های دولتی است که موجب می‌شود دامداران نهاده مورد نیاز خود را با هزینه چندین برابر بیشتر از بازار آزاد تهیه کند.

وی در ادامه گفت: عدم حمایت به موقع دولت از دامداران با توجه به هزینه بالای نگهداری دام‌ها موجب کم رونق شدن این صنعت در کشور هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به گله‌مندی دامداران حوزه انتخابیه از روند توزیع نهاده دامی جلسه‌ با مدیران استانی مربوطه و نمایندگان دامداران برگزار شد و پس از بیان مشکلات توسط دامداران، کارشناسان معاونت دام استان علت اصلی کمبود نهاده‌های دامی در بهبهان را پلاک کوب نبودن دام‌ها(هویت گذاری) بیان کردند.

مظلومی خاطرنشان شد: در راستای اصلاح روند توزیع نهاده دامی در بهبهان، جهاد کشاورزی موظف شد با نظارت و آمارگیری دقیق از میزان دام موجود در دامداری‌ها و نصب پلاک به دام‌ها میزان سهمیه هر دامداری را به تعداد دام موجود دامداری‌ها اختصاص دهد./فارس

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...