افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نواخته شدن زنگ نیکو کاری در آموزشگاه دخترانه عصمت شهر سوق (+تصاویر)
06 مارس 2023 - 23:19
درجشن نیکوکاری این آموزشگاه که همراه بودبا برنامه های متنوع دانش آموزان قلک های خود را به امر نیکوکاری اختصاص و هدیه نمودند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،همزمان با ۱۴ اسفند روز نیکوکاری وبا شعار یکی برای من یکی برای تو همراه با نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه عصمت شهر سوق با حضور جمعی از مسئولان ، در این برنامه نظیر مهرجو معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام اداره بخش سوق برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را حرکتی بسیار موثر در ایجاد فرهنگ انفاق واحسان بین دانش آموزان دانسته وبیان داشت برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در مدارس به تقویت فرهنگ انفاق ، خیر واحسان در میان نسل آینده کمک خواهد کرد.

درجشن نیکوکاری این آموزشگاه که همراه بودبا برنامه های متنوع دانش آموزان قلک های خود را به امر نیکوکاری اختصاص و هدیه نمودند.

 

شهروندان ،نیکو کاران وخیرین می توانند در حمایت از نیازمندان نذورات نقدی وغیر نقدی خود را با مراجعه به دفاتر ومراکز نیکوکاری کمیته امداد امام وپایگاه مستقر در سطح شهر در تحقق شعار یکی برای من یکی برای تو همدلی را با نیازمندان تقسیم نمایند.

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...