افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
قضاوت داور جوان هم استانی در دیدار حساس لیگ یک فوتبال کشور
21 فوریه 2023 - 6:46
دیدار دو تیم خلیج فارس ماهشهر و شهرداری همدان در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به داوری بهروز محمدی داور موفق کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، بنابر ابلاغیه فدراسیون فوتبال دیدار دو تیم خلیج فارس ماهشهر و شهرداری همدان که به میزبانی تیم ماهشهری برگزار خواهد شد را بهروز محمدی به عنوان داور قضاوت خواهد کرد.

کمک های محمدی در این بازی را شهرخ دانشفر از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کمک داور اول و سیروس افروزه پور از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کمک داور دوم ، روح الله پناهی از استان کهگیلویه و بویراحمد و ناظری روح الله ارشادی از کیش بر عهده خواهند داشت.

دیدار این دو تیم در ورزشگاه شهدا ماهشهر استان خوزستان روز شنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

جا دارد از جناب آقای حاج خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بخاطر توجه کردن و اهمیت دادن به داوران جوانی همچون بهروز محمدی تقدیر و قدردانی کرد.

بهروز محمدی از معدود داوران جوان و موفق استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سطح لیگ های دسته اول و …. همواره قضاوت های خوبی را رقم زده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...