افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه شهر سوق     از نمایندگان مجلس درخواست داریم که قانون عفاف وحجاب را هرچه سریعتر تصویب نمایند
17 فوریه 2023 - 15:46
از نمایندگان مجلس درخواست داریم که قانون عفاف وحجاب را هرچه سریعتر تصویب نمایند
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ شهر سوق به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل وبا حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهر سوق اقامه گردید خطیب جمعه شهر سوق در خطبه دوم به روز ۲۲ بهمن اشاره وگفتند :

روز ۲۲ بهمن را درواقع باید روز “مردم” بنامیم. معجزه حضور مردم هم از نظر جمعیت و کمیت و کیفیت حضور که در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور انقلابی به میدان آمده بودند؛ هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان را گرم کرد و هم دشمنان را مبهوت و متحیر ساخت که پیامدها و برکات آن به‌تدریج رخ خواهد نمایاند.

راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی محکم‌ترین پاسخ به کسانی بود که درباره فروپاشی ایران سخن می‌گفتند.

بیست و دوم بهمن ۱۴۰۱، البته ثمره حکمت و کیاست و تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز بود. شخصیت بزرگی که در جنگ جهانی رسانه‌ای اخیر، آماج اصلی حملات دشمنان بود و مظلومانه و مقتدرانه، با سرانگشت هدایت‌های خود، اقتدار و انعطاف ولی فقیه را نمایان ساخت که نمونه اخیر آن عفو بزرگ و هوشمندانه هزاران نفر از محکومان اغتشاشات و زندانیان بود که موجی از امید و نشاط را پدید آورد.

راهپیمایی اخیر نشان داد، مردم نجیب و صبور ما علیرغم همه نقدها و اعتراض‌هایشان، آنگاه که پای اصل نظام و تمامیت ارضی ایران به میان می‌آید با هوشمندی و بصیرت کم‌نظیر به منافع ملی و آرمان‌های انقلابی وفادارند و برای صیانت و پاسداری از ارزشهای دینی، ملی و انقلابی- یعنی همان‌ها که هدف اصلی اغتشاشات پاییز بود- می‌ایستند و پای می‌فشارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن اگر چه نقطه پایان بر یک فصل از جنگ ترکیبی دشمن بود اما از جهتی “نقطه آغاز” است.

مهدی کیانی اصل به زلزله اخیر در دو کشور ترکیه وسوریه و تحیر دنیا از رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر در زلزله ترکیه و سوریه اشاره وگفتند بیش از ۶۵کشور جهان به ترکیه کمک کردند ولی به سوریه تعداد بسیار کمی از کشورها کمک کردندآمریکا نه تنها کمک نمی‌کند بلکه جلوی کمک به سوریه به بهانه تحریم را گرفته است و این فاجعه مضاعفی برای مردم ستم‌دیده سوریه ایجاد کرده است. حتی رسانه‌های غربی هم رویکردی متناقض نسبت به این دو زلزله داشتند. این فاجعه، ظلم و بی‌عدالتی، فقط در حوزه امدادرسانی رخ نداد بلکه در حوزه اطلاع‌رسانی هم این ظلم کاملا ملموس است.

غرب بار دیگر در آزمون انصاف، حقوق‌بشر و صداقت به سخت‌ترین وجه ممکن باخت و برگ ننگین دیگری در تاریخ خفت‌بار غرب در برخورد متناقض با موضوع حقوق‌بشر و انسانیت رقم خورد. غرب و آمریکای جنایتکار نشان دادند که حقوق‌بشر برای آنان ابزاری جهت رسیدن به اهدافشان است و اصلاً بشریت در این بین معنا و مفهومی نداشته و ندارد.

مدیر هلال احمر سوریه خواستار لغو تحریم‌ها برای مقابله با اثرات زلزله ویرانگر شده و گفت که سوریه برای ادامه عملیات جستجو و نجات و پاکسازی آوار به ماشین‌آلات سنگین و آمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی نیاز دارد که این امر مستلزم رفع هرچه سریعتر تحریم‌ها علیه سوریه است.برای کمک رسانی به سوریه باید تحریم‌ها برداشته شود.

خطبب شهر سوق به یک سفر مهم در تقویت شراکت راهبردی رئیس جمهور به کشورچین اشاره وگفتند در سفر آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به پکن چند موضوع مهم در دستور کار قرار دارد؛همکاری‌های تهران و پکن در حوزه‌های اقتصادی است، زیرا سند توافق همکاری‌های راهبردی ایران و چین نقطه اتکای پایداری برای این همکاری تلقی می‌شود. اگر این سند عملیاتی شود، به طور طبیعی سقف همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های صنعتی، انرژی و تبادل کالا افزایش خواهد یافت، به‌ویژه این‌که چین آمادگی دارد به میزان ۵۰۰ میلیارد دلار در حوزه‌های نفت و گاز، احداث خطوط ریلی سریع‌السیر و توسعه بنادر دریایی ایران سرمایه‌گذاری کند.

دومین موضوع مورد بحث رؤسای جمهور ایران و چین تهدیدات خارجی علیه دو کشور است. پکن از دخالت آشکار آمریکا و ناتو در امور داخلی تایوان نگران است، در حالی که ایران نگرانی‌های مشابهی در زمینه دخالت‌های آمریکا در منطقه دارد.

سفر اخیر شی جین پینگ به عربستان و موضع‌گیری شتاب‌زده وی در زمینه جزایر سه‌گانه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی که خط قرمز ایران در هرگونه تعاملات بین‌المللی تلقی می‌شود، با فضاسازی رسانه‌های غربی همراه شد و این نگرانی وجود داشت مناسبات چین و ایران را تحت تأثیر قرار دهد. این سفر که با فاصله کم از آن موضع‌گیری نادرست انجام شد به‌نوعی جبران آن اشتباه هم به‌شمار می‌آید.

شیخ مهدی کیانی اصل در انتهای خطبه دوم به مسئله قانون حجاب وعفاف در مجلس پرداختند

((ازنمایندگان مجلس درخواست داریم که قانون عفاف وحجاب راهرچه سریعتر تصویب کنید)) عفاف وحجابی که دستورصریح قرآن واهل بیت علیهم السلام است مطالبه مردم هم همین است طومارهای زیادی نوشتند ودرخواست کردند از شما برای تصویب قانون عفاف حجاب ،چرا دراین زمینه تعلل میکنید مگه میترسید برای انتخاب آینده ، مطمئن باشید که اگر دراین قضیه سهل انگاری کنید واین قانون تصویب نکنید جریان انقلاب به شما رای نخواهد داد.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...