افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد
14 فوریه 2023 - 16:46
مشکل ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها ارائه شد.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری در بیست و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در سال جاری گام های مطلوبی برای گشایش موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی برداشته شد.
ضامن‌فر افزود: این آمادگی در بین تیم اقتصادی استان وجود دارد که گره‌هایی که باعث رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و اقتصادی شده، را رفع و زمینه بازگشت واحدها به چرخه تولید و رونق بخش اقتصادی استان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرصت مهمی است تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مشکلات و موانع خود را ارائه کنند، گفت: در سال‌های اخیر مشکلات واحدهای فراوانی مطرح و پس از رفع به چرخه تولید بازگشتند و علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از نیروی جوان پای کار فراهم شده است‌.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص عملکرد این کارگروه در سال جاری گفت: تاکنون ۲۶ جلسه اصلی و ۵۱ کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مشکلات ۱۱۴ واحد تولیدی مطرح شد.
کریم روزبهان تعداد مصوبات کارگروه را ۲۴۰ مصوبه عنوان کرد و افزود: ۱۸۶ مورد از مصوبات اجرایی و ۵۴ مصوبه نیز در حال اجرا است.
وی از بازگشت ۲۲ واحد به چرخه تولید طی سال جاری خبر داد و یادآور شد: ۲۲ واحد ۵۹۰۰ میلیارد ریال به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال ۲۸۵ نفر فراهم شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...