افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
همایش تجلیل از مقام شامخ مصلح فقید خطه جنوب کشور مرحوم حاج سید غزوان پرهیز (ره) در شهر سوق برگزار میشود (+تصاویر)
13 فوریه 2023 - 23:32
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،در پی سیاست قوه قضاییه مبنی بر تجلیل ازافراد تاثیر گذار در حل اختلافات قومی وقبیله ای ومصلحین،همایشی تحت عنوان تجلیل از مقام شامخ مصلح فقید خطه جنوب کشور مرحوم حاج سید غزوان پرهیز (ره) از سرمایه مذهبی و روحانیون صاحب نفوذ که یک عمر را در راه اصلاح روابط عشایر،اختلافات قبایل و طوایف ومردم استان کهگیلویه وبویراحمد واستان های همجوار سپری کرد به همت اداره کل دادگستری و شورای حل اختلاف استان،در شهر سوق برگزار می گردد.

جلسه هماهنگی این همایش با حضور بخشدار سوق،امام جمعه شهر سوق،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،شورای اداری بخش و تعدادی از معتمدین در محل دفتر امام جمعه محترم سوق برگزار گردید.

امام جمعه محترم شهر سوق ضمن تشکر از متولیان برگزاری چنین همایش هایی،به تبیین شخصیت این روحانی مصلح پرداخته و نگاه قوه قضاییه به این برنامه ها را نگاهی خوب و تاثیرگذار در سطح جامعه دانسته و اظهار داشت:برگزاری چنین برنامه هایی می تواند باعث هم افزایی اکثریت جامعه در حل اختلافات قومی و قبیله ای گردد.

پس از آن جناب عبودی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه،از نقش این شخصیت فقید در حل اختلافات قبیله ای یاد کرده و عنوان کردند: شورای فرهنگ عمومی آمادگی خود را برای برگزاری چنین همایش‌هایی اعلام نموده و از تمام ظرفیت اعضای شورای فرهنگ عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش استفاده خواهند نمود.

در ادامه پس از بیان دیدگاههای مدعوین و تعدادی از معتمدین،سید خدایار زینی پور بخشدار سوق به جمع بندی دیدگاهها،پیشنهادات مطرح شده در جلسه پرداخته و ضمن قدردانی از متولیان و بانیان این همایش،خواستار همکاری همه جانبه مسولین ادارات و نهادهای بخش گردیده و آمادگی خود و شورای اداری را با هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه اعلام نمودند.

در پایان زمان برگزاری این برنامه در تاریخ پنج شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ سالروز وفات این شخصیت فقید و در شهر سوق تعیین گردیده است.

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...