افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مجوز استخدام ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد
03 فوریه 2023 - 10:29
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل نیاز استان در جلسه‌ای با آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور، پیشنهاد استخدام ۱۰۰ نفر را دادم که مورد موافقت قرار گرفت.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی احمدزاده شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج، اظهار داشت: از میان این ۱۰۰ نفر، سهمیه ۱۰ نفر به نخبگان استان و ۱۰ نفر نیز برای پست‌های سیاسی فرمانداری و بخشداری ها اختصاص دارد.

احمدزاده ادامه داد: ۸۰ نفر باقیمانده از طریق آزمون سراسری به صورت قانونمند و با نظارت سپاه، اداره اطلاعات، بازرسی و دیوان محاسبات در سازمان های مختلف جذب می شوند.

استاندار در بخشی از صحبت های خود به اتصال استان به شبکه ریلی کشور اشاره کرد و گفت: در این خصوص با چینی‌ها وارد مذاکره شدیم تا برای احداث راه آهن یاسوج _گچساران به بنادر جنوبی کشور سرمایه‌گذاری کنند.

احمدزاده به ضرورت توجه به اصلاح و بهره برداری از راه های اصلی استان اشاره کرد و گفت: امسال برای بهسازی و تعریض محورهای اصلی استان (نظیر: : محورهای یاسوج_ اصفهان، یاسوج _شیراز- یاسوج -گچساران ، جاده پاتاوه – دهدشت و یاسوج – اقلید و باغچه جلیل به طرف سادات محمودی) هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

وی افتتاح پتروشیمی گچساران را یادآور شد و گفت: این پتروشیمی که خوراک اتیلن پنج پالایشگاه را تامین می‌کند، در سفر رئیس جمهوری افتتاح می شود.

احمد زاده از احداث پالایشگاهی در منطقه “پادوکِ” “دهدشت” خبر داد و افزود: قرار است از مخزن گازی “مختار” بویراحمد استخراج و بهره بردای شود که یک فرصت طلایی برای ایجاد تاسیسات عظیم و ایجاد اشتغال برای استان و شهر یاسوج است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...