افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار سرپرست بیمارستان دهدشت با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه + تصاویر
24 ژانویه 2023 - 13:40
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به همراه تعدادی از مسئولین بیمارستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر سید حسین واحدیان سرپرست بیمارستان به همراه  تعدادی از مسئولین بیمارستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سید حسین واحدیان در ابتدای این دیدار اقدام خصمانه پارلمان اروپا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم اعلام نمود و تصریح کرد: اقدام حقیرانه اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتفاقاً هویت و چهره درخشنده این نهاد رسمی نظامی ایران را در افکار عمومی جهان روشن‌تر خواهد ساخت و ثابت خواهد کرد که اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش مؤثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده است و اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند دهه گذشته تاکنون، همه کوشش‌های غرب در پروژه‌های اختلاف‌افکنی و آشوب در کشورهای منطقه را نقش بر آب کرده است.

وی در ادامه گفت : سپاه پاسداران تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم در منطقه بوده و این نهاد مقدس در امنیت مرزهای داخلی و خارجی با تقدیم هزاران شهید از کیان این مرز و بوم دفاع کرده و با مبارزه قاطع و موثر با تروریسم و بر چیده شدن داعش و تروریسم تکفیری از منطقه غرب آسیا امنیت را برای کشورهای منطقه به ارمغان آورده است.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به عملکرد تحسین برانگیز سپاه در حوزه بهداشت و درمان کشور بویژه در دوران مواجهه با بیماری کووید 19  در پیک های گذشته اذعان کرد : در دوران کرونا که همه از این بیماری وحشت داشتند اما این نهاد مقدس دوشادوش کادر درمان برای سلامت هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی در ادامه به اهداف و برنامه های خود در مسئولیت جدید و استفاده از ظرفیت های مشترک بین مجموعه بیمارستان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحبت نمود و آمادگی خود و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان را جهت همکاری و هماهنگی در مواقع بحرانها اعلام نمود.

سرهنگ سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این دیدار انتصاب شایسته دکتر سید حسین واحدیان را به سمت سرپرستی بیمارستان امام خمینی(ره) تبریک گفت و برای ایشان در منصب جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران گفت :

دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و دسیسه های گوناگونی در عرصه های مختلف علیه نظام اسلامی به کار گرفته و تاکنون در همه ترفندهای خود شکست خورده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه اقدام اخیر پارلمان اروپا را اقدامی سخفیف عنوان نمود و تصریح کرد: اقدام اخیر اروپایی‌ها و تصمیم آنان مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی مصداق بارز دخالت در امور دیگر کشور‌ها و نفی اراده ملت ایران می باشد.

سرهنگ سید علی‌اصغر پوربهشت با تاکید بر اینکه اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این توطئه ها و دسیسه ها شکستنی نیست افزود : بدون شک اهداف دشمنان در ترفند اخیر هم به شکست منجر می شود چرا که جبهه کافر در برابر جبهه حق بر اساس وعده الهی نابود میشود.

وی در پایان در خصوص ظرفیت های موجود بین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از جمله بسیج جامعه پزشکی،بسیج کارکنان ادارات،طرح شهید سلیمانی در خصوص مقابله با بیماری کرونا صحبت نمود و آمادگی خود و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه را در جهت همکاری با مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) و کادر پزشکی و درمانی اعلام نمود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...