افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
هدایت افکار عمومی به سوی حقیقت بر عهده رسانه ها است
23 نوامبر 2022 - 7:27
نماینده ولی فقیه در استان گفت: هدایت افکار مردم به سوی حقیقت و جلوگیری از نشر اکاذیب دشمنان بر عهده رسانه هاست.
پ
پ
به گزارش  عصر زاگرس ، آیت اله حسینی در دیدار اعضای بسیج رسانه شهر یاسوج با بیان اینکه رسانه ها نقش موثری در تبیین واقعیت ها دارند، افزود: اخبار و اطلاعات باید از قلم و تریبون های سالم نشر داده شود.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام قوی و معقولی است چرا که همه گروه ها و اقشار در کشور  در آن نقش دارند، بیان کرد: برخی مسئولان کم کاری می کنند اما همه آنها به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه برخی ها بر این باروند که روحانیون با پیشرفت های اقتصادی و علمی کشور مخالف هستند، ادامه داد: در حالی که هیچگاه اینطور نبوده و نیست.
آیت اله حسینی با بیان اینکه رسانه ها در انتشار اخبار مسولیت دارند، ادامه داد: همیشه حامی رسانه ها بوده و هستیم و تلاش می شود مشکلات مالی و معنوی آنها را برطرف کنیم.
 مسول بسیج رسانه استان هم گفت: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی جامعه دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
سرگرد فخرالدین رضایی با بیان اینکه رسانه ها نقش افرینی مناسبی در جامعه دارند، افزود: مسولان باید به رسانه ها اعتماد داشته باشند و با انها همکاری لازم را انجام دهند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...