افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان (+تصاویر)
27 ژوئن 2021 - 19:23
به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان و تعدادی از همکاران با دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت.، به مناسبت هفته قوه قضائیه سرگرد پاسدار محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان و تعدادی از همکاران با دادستان و رئیس دادگستری ابن شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرگرد پاسدار محسن غلامشاهی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان از خدمات دادستان، رئیس دادگستری و مجموعه قضات گرانقدر در ایجاد امنیت پایدار و تشکیل کار گروه‌های پیشگیری از وقوع جرم، تسریع در اجرای احکام، برخورد قاطع، با صلابت و با سرعت در برابر ناهنجاری‌های جامعه قدردانی کرد و موفقیت‌های روزافزون ایشان را در جهت برقراری امنیت پایدار شهرستان باشت از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باشت در ادامه شهید بهشتی را عصاره تقوا، مردم داری و جهاد خواند و گفت: چنین خصوصیات بارز و شاخص این شهید بود که امام راحل این شهید بزرگوار را یک ملت خواند.

وی متذکر شد امیدواری مردم نسبت به قوه قضائیه در سطح بالایی قرار دارد که این موضوع نشان از تلاش و کوشش دستگاه قضایی است
امروز شرایط فعلی کشور ما شرایط حساسی است و باید همه با هم با اتحاد و انسجام پایه‌های انقلاب اسلامی را همچنان که استوار است مستحکم‌تر کنیم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: با حضور آیت الله رییسی در صدر قوه قضاییه، جدیت ببشتری در ارتباط‌گیری با بدنه مردم و توجه به حقوق عمومی وجود دارد.

ظرفیت بسیج هم ظرفیت بی انتهای مردمی است که با درایت حضرت امام و خلف صالح ایشان این مجموعه مردمی مانده است و می‌تواند به عنوان بازوی دستگاه قضایی در اجرای عدالت همراه باشد.
حجت الاسلام « علی مجاهدی نسب» هم با تبریک هفته قوه قضائیه گفت:تلاش و زحمات ارزشمند دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باعث تامین امنیت خاطر اقشار مردم شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان باشت افزود: اجرای عدالت یک مسئله مهم در جامعه بوده که امروز دستگاه قضایی با تغییرات ساختاری توانست این مهم را بروز رسانی و رضایت قاطبه شهروندان جلب کند.

در این دیدار سعید کریمی زاده رئیس دادگستری شهرستان باشت ضمن تقدیر و تشکر از حضور جمعی از کارکنان بسیج ناحیه مقاومت باشت گفت: اقدامات صورت گرفته توسط بسیج ناحیه مقاومت باشت اقدامات مفید و ارزند ه ای بوده و این همکاری ها روز به روز بیشتر می شود.
ایشان افزود:همانطور که می دانیم این هفته به مناسبت هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری تشریح دستاورد یک ساله این قوه برای مردم هست تا مردم از چگونگی و روند کار این قوه مطلع شوند.
وی ادامه داد: یک نوع همکاری و هماهنگی خوبی بین تمام دستگاهای نظامی و انتظامی و قوه قضائیه هست که روز به روز باید بیشتر و جدی تر شود تا با تمام قوا بتوانیم در مقابل ظلم و فساد ایستادگی و مبارزه کنیم.
کریمی زاده با بیان اینکه اجرای عدالت صرفا بر دوش قوه قضائیه به تنهایی نیست، اظهار کرد هر سه قوه در اجرای عدالت با پیشگیری از وقوع جرم مسولیت دارند، باید کاری کنیم که در ابتدای امر فسادی شکل نگیرد.

رئیس دادگستری شهرستان باشت انتخابات را یک فرصت خوب برای حضور و مشارکت مردم در عرصه های انقلاب دانست و گفت دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات شبانه روزی تلاش داشتند تا این مشارکت و حضور مردم کمرنگ باشد ولی مشارکت مردم با وجود همه کارشکنی ها قابل تحسین بوده است.

وی یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی برای مقابله با استکبار و طاغوت زمانه بود که جمهوریت مردم نقش مهمی در این مشارکت داشته است.

رئیس دادگستری شهرستان باشت گفت: ما باید تلاش کنیم که پاسدار خون شهدا باشیم و همه ما در قبال خون این عزیزان باید موظف و مسئولیت داریم.

«سعید کریمی زاده» گفت: هفته قوه قضائیه متعلق به دستگاه قضایی تنها نیست، بلکه متعلق به مردم است.
در این دیدار سید علی حسن رجایی منفرد دادستان شهر باشت از حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باشت و همکاران ایشان از تلاش‌ها و زحمات مجموعه فرماندهی و عوامل امنیتی سپاه قدردانی کردند
دادستان شهرستان باشت امروز همه ما اعتقاد داریم که سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه‌های مختلف به خصوص مدافع راستین حریم امنیت و تمامیت ارضی است
دادستان شهر باشت گفت: سپاه و نیروی انتظامی دو بازوی اصلی قوه قضائیه است و یک انسان بدون دست قادر به انجام کاری نیست و ما در کنار دیگر نهادها وظیفه خدمت رسانی به مردم و انقلاب را داریم
رجای منفرد ادامه داد: وظیفه اصلی ما حفظ انقلاب و آرمانهای انقلاب است و ما هم هرجا که کاری را از سپاه خواستیم در اولویت این کار را انجام داده است .

ایشان گفت: اگر امنیت باشد همه باهم کنار هم با آرامش زندگی خواهند کرد وقتی امنیت باشد رفاه هست شغل هست و توقع داریم که این تعاملها روز به روز بیشتر و بیشتر باشد.
دادستان باشت از همکاری سپاه بویزه سروان سبد عبدالوهاب عبدی پور و همکارانش و بسیجیان در روز انتخابات تقدیر و تشکر نمود
در پایان توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت لوح تقدیر به رییس دادگستری. داستان و قاضی شورای های حل اختلاف اهدا کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...