افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تبریک هفته قوه قضاییه به قضات استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت
27 ژوئن 2022 - 19:36
درود می فرستیم به روان پاک و مطهر شهدایی که در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار نمودند...
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،متن نامه به شرح زیر می باشد:

_بسم الله الرحمن الرحیم_

*هو العادل افضل الخلق اقضاهم بالحق*

_*بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند.*_

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائی کشور عزیزمان ایران اسلامی و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضائی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

درود می فرستیم به روان پاک و مطهر شهدایی که در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار نمودند… عروج ملکوتی این عزیزان برای کشورمان ضایعه ای جبران ناپذیر بود.

بدون تردید اهتمام بی وقفه و تلاش مضاعف در امور اجرای حق و بسط عدالت های فردی و اجتماعی که نتیجه آن حفظ آرامش و امنیت جامعه می باشد، خدمتی است بسی ارزشمند؛ در حقیقت فعالیتی است الهی، چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر عادل و دادگاه عدلش جهانیان را فراگیر است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به همه عزیزان خدوم و پر تلاش این عرصه بویژه دست اندرکاران امر قضا در استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق بندگی و خدمت خالصانه در مسیر نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه شما بزرگواران آرزومندیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...