افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با وزیر محترم راه و شهرسازی
05 ژوئن 2022 - 23:51
محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با آقای مهندس قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی در جهت رفع مشکلات و تسریع در روند پروژه های حوزه انتخابیه، دیداری به عمل آوردند
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری اظهار نمودند: مهمترین موضوعات مطرح شده در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

 

۱. پیگیری جهت تسریع در انجام و اتمام پروژه محورهای مواصلاتی بهبهان – رامهرمز و بهبهان – خیرآباد که باتوجه به بازید اخیر معاون وزیر دستورات لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات و تسریع در انجام پروژه صادر گردید.

 

۲. با توجه به اینکه محور بهبهان – زیدون – دیلم؛ جاده و راه بزرگ، حیاتی و بین استانی است و مجوز ماده ۲۳ آن نیز اخذ گردید و همه روزه متاسفانه شاهد تصادفات منجر به مرگ در این محور هستیم، نیازمند تامین اعتبار می باشد که وزیر محترم دستور تامین و تخصیص اعتبار لازم جهت انجام عملیات اجرایی پروژه مذکور را به معاونت مربوطه صادر نمودند.

 

۳. پیگیری جاده بهبهان – آغاجاری، جاده های ورودی و خروجی به شهرستان آغاجاری و همچنین نبود جاده کمربندی در این شهرستان که سبب آسیب رسیدن به زیرساخت های جاده های درون شهری آغاجاری می گردد با توجه به محرومیت شدید این شهرستان در دستور کار قرار گرفت که دستورات لازم جهت کاهش و مرتفع نمودن مشکلات این پروژه ها صادر گردید.

 

۴. با توجه به اینکه کوره جبور و بهمن آباد در ستاد بازآفرینی به عنوان سکونتگاه های غیررسمی مصوب گردیدند، برای بهسازی و آسفالت معابر، دفع آب های سطحی و احداث فضای سبز دستورات لازم به معاونت مربوطه جهت تخصیص اعتبار و انتخاب پیمانکار جهت انجام هرچه سریعتر عملیات اجرایی صادر گردید.

 

۵. با توجه به اینکه پل محور روستایی قالند – اسدآباد که محل تردد و نقطه اتصال چندین روستا بهم میباشد و در سنوات گذشته از محل اعتبارات سرفصل مسئولیت های اجتماعی تامین اعتبار گردید، علیرغم پیگیریهای متعدد متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی صورت نگرفته و اعتبار مصوب نفت با توجه به تورم سالیانه جوابگوی انجام پروژه مذکور را ندارد که دستورات لازم جهت عملیات اجرایی این پروژه به اداره کل راه و شهرسازی استان صادر گردید.

 

۶. با توجه به وضعیت جاده های روستایی حوزه انتخابیه، جهت بهسازی و آسفالت کیلومتر مشخصی از جاده ها توافقاتی صورت پذیرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...