افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کسب نشان ستاره ملی مدیریت روابط عمومی ایران توسط یک کهگیلویه و بویراحمدی
21 می 2022 - 0:04
روابط عمومی سیمیدکو به عنوان روابط عمومی برتر کشور در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی معرفی و رئیس روابط عمومی سیمیدکو موفق به کسب عنوان ستاره ملی مدیریت روابط عمومی ایران شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، در آیین بزرگداشت روز روابط عمومی که همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور دکتر لیایی معاون وزیر ارتباطات و ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و رسانه های داخلی برگزار شد، روابط عمومی سیمیدکو به عنوان روابط عمومی برتر کشور در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی معرفی و رئیس روابط عمومی سیمیدکو موفق به کسب عنوان ستاره ملی مدیریت روابط عمومی ایران شد.

در  نهمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران که با حضور صاحب‌نظران و فعالان این حرفه برگزار گردید، از برگزیدگان روابط‌عمومی ایران در بخش‌ها و سطوح مختلف تجلیل شد.

هیئت داوران این جشنواره، با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده از میان تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره ستارگان روابط‌عمومی، روابط‌عمومی سیمیدکو  را به عنوان “روابط عمومی برتر” و «سید حبیب نوری» رئیس روابط عمومی این شرکت را نیز شایسته دریافت نشان «ستاره ملی مدیریت روابط‌عمومی» در سال ۱۴۰۰ دانست.

سید حبیب نوری از فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و اهل شهر سوق می باشد.

دیدگاه های مردم

  1. درود بر. لرهای با اصالت و غیور

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...