افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد
09 می 2022 - 0:05
غفاری اصل ۴۱ ساله، دارای مدرک تحصیلی متخصص ارولوژی از دانشگاه تبریز است و سوابقی از جمله مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی را در کارنامه خود دارد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست مرکز آموزش درمانی شهدای دولت اباد – بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد.

در حکم دکتر علی غفاری اصل آمده است؛

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و با لحاظ سیاست‌های دولت انقلابی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد_ بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منصوب می شوید تا در راستای نیل به اهداف عالیه نظام سلامت با یاری خداوند متعال و با استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه پزشکان و کارکنان خدوم آن بیمارستان و تمرکز بر انجام وظایف قانونی و ابلاغی محوله و هماهنگی با این معاونت با اولویت موارد ذیل انجام وظیفه نمایید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

برنامه ریزی دقیق، جامع و کاربردی در خصوص راه اندازی بخشهای جدید و استفاده از ظرفیت کامل بیمارستان در ارائه خدمات مطلوب، توجه به اصول و مبانی اقتصاد سلامت و دستورالعمل‌های طرح تحول سلامت در بهره برداری و افزایش کارایی منابع و نیروی انسانی با تمرکز بر توزیع منابع بر اساس شاخص‌های بهبود عملکرد، تمرکز بر استقرار و اجرای شاخص‌های اعتبار بخشی بیمارستان در راستای ارتقاء درجه ارزیابی اعتبار بخشی، ساماندهی پرداختی به پزشکان و پرسنل با تاکید بر کاهش کسورات بیمه ای محصول و توزیع به موقع اعتبارات وزارت و مطالبات بیمه های پایه و تکمیلی، ارتقاء کیفیت خدمات بالینی با تکیه بر رعایت پروتکل ها و استانداردهای خدمات بالینی و پایش مقاومت کیفیت مراقبت در بیمارستان و جلب مشارکت خیرین در راستای تامین اعتبارات توسعه و بهسازی محیط و تجهیزات بیمارستان.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد

گفتنی است که از تلاش های سعید ذاکر نژاد رئیس قبلی بیمارستان تقدیر شد.

غفاری اصل ۴۱ ساله، دارای مدرک تحصیلی متخصص ارولوژی از دانشگاه تبریز است و سوابقی از جمله مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی را در کارنامه خود دارد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...