افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
*💢 طرح ویزیت رایگان دکترهای متخصص در بنیاد نیکو کاری رایحه شهر سوق*
06 می 2022 - 0:42
این طرح موجی از قدر شناسی نسبت به مرکز و دکترهای متخصص که بدون چشم داشت وقت خود را در اختیارهمشهریان می گذارند ایجاد نموده.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،بنیاد نیکوکاری رایحه شهر سوق در ادامه فعالیت های حمایتی خود با دعوت از پزشکان متخصص همشهری اقدام به ایجاد طرح ویزیت رایگان نموده که این طرح با استقبال خوب پزشکان متخصص همراه بوده تا در جهت کمک خیرخواهانه همراه شوند.

با شروع این طرح تا کنون دکتر علی حسینی متخصص اعصاب وروان، دکتر دلیری متخصص اطفال ، دکتر داوود رضوی متخصص اطفال ، دکتر رضیه سادات پرهیز زنان با این طرح استقبال وهر نوبت نزدیک به ۵الی ۶ ساعت وقت خود را در اختیار مراجعه کنندگان می گذارند و نزدیک ۹۰ نفر را ویزیت رایگان می نمایند.

این طرح موجی از قدر شناسی نسبت به مرکز و دکترهای متخصص که بدون چشم داشت وقت خود را در اختیارهمشهریان می گذارند ایجاد نموده.

لازم به یادآوری است بنیاد نیکوی کاری رایحه شهر سوق که در سال ۱۳۹۶تاسیس گردید تا کنون خدمات ارزشمندی از جمله تامین سبد کالاغذایی ، کمک به ازدواج جوانان، حمایت تحصیلی دانش آموزان، برگزاری سفرهای زیارتی ، کمک به نیازمندان بی سرپرست را در دستور کار خود داشته.

این مرکز در منزل وقف شده حجت الاسلام مرحوم سید غلام محسین رفیعی ومرحومه کربلایی کبری صالحی واقع در شهرستان کهگیلویه ، شهر سوق کوچه امامزاده شاهزاده یوسف (ع) واقع، و درب آن به روی محرومان واقشار آسیب پذیر جامعه باز می باشد و آماده دریافت کمک های خیرین ورساندن آن به دست نیازمندان می باشند

گزارش و خبر: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...