افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اقامه باشکوه نماز عید سعید فطر درشهر سوق +تصاویر
03 می 2022 - 11:19
نماز عید سعید فطر را به امامت حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در شهر سوق برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،صبح امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با اول شوال ۱۴۴۳ قمری مردم ولایت مدار شهر سوق با حضور در بلوار ومیدان امام خمینی (ره) این شهر نماز عید سعید فطر را به امامت حجت الاسلام مهدی کیانی اصل برگزار شد.

امام جمعه سوق اظهار داشت: روز معلم را به همه معلمان عزیز تبریک عرض می کنیم و تربیت نسل جوان و نوجوان رسالت سنگینی است که معلمان بر عهده دارند و باید با تکیه بر آموزه های دینی و آسمانی این رسالت بزرگ را انجام دهند.

حجت الاسلام کیانی افزود: هنر معلم بیدار کردن جامعه است و برای این کار باید خود بیدار و زنده باشد تا بتواند جامعه را زنده و بیدار نگه دارد کار معلم انسان سازی است و رسالت اصلی او تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: نقش معلم نقش انبیاست و باید انبیا گونه کار انجام بدهند از دولتمردان می‌خواهیم که به مطالبات معلمان جامعه عمل بپوشانند از معلمان عزیز می خواهیم که از راه قانون پیگیر مطالبات باشند و نه تجمعاتی خیابانی که برخی‌ها متاسفانه سوء استفاده کردند و میکنند.

 

گزارش وخبر : کیومرث دوستکام

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...