افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ساماندهی کانال های هدایت آب های سطحی در دهدشت /فعال کردن مجدد آب بند سیل بندها
14 می 2021 - 10:02

احسان تابش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران از ساماندهی سیل‌بند کوی گلزار دهدشت خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما آب بندهای کانال هدایت آب‌های سطحی در این محله راه‌اندازی شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،شهردار دهدشت با اشاره به سرقت پمپ‌های این آب‌بندها در گذشته گفت: پاکسازی کانال به یک معضل تبدیل شده بود.

تابش‌نژاد افزود: با فعال شدن مجدد آب بندها با بالا و پایین آمدن دریچه آب‌بند توسط پمپ‌ها در فواصل زمانی مشخص و مرتب پسماندها با سرعت بیشتری به همراه آب تجمیع شده پشت آب بندها به سمت بیرون از شهر هدایت می‌شوند.

شهردار دهدشت خرید و راه‌اندازی مجدد این آب بندها را ضروری دانست و گفت: مجددا با بکارگیری و محافظت بیشتر و ایمن‌تر در برابر سرقت و فرسودگی فعال شدند.

وی هزینه خرید این پمپ‌ها و دیگر تجهیزات را در مجموع بیش از ۱۵۰میلیون تومان برآورد کرد وافزود: اگر این پمپ‌ها به صورت مداوم و مستمر روشن باشند و در فواصل زمانی مشخص و تعیین شده اقدام به بالا و پایین آوردن آب بند نمایند قطعاً کمتر شاهد تجمع پسماندها یا گرفتگی سیل بندها خواهیم بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...