افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام «مهندس رحیم احمدی زاد» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت به مناسبت فرا رسیدن عید فطر
13 می 2021 - 13:48

مهندس رحیم احمدی زاد کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت با ارسال پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

پ
پ

به گزارش عصر زاگرس متن پیام مهندس رحیم احمدی زاد بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان، ماه عبادت، نزول قرآن، ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در ماه مبارک رمضان ، ماه رحمت و مغفرت ،توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

ایزد منان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و مسلمانان جهان اسلام و ایران اسلامی بویژه مردم روزه دار و متدین شهرستان کهگیلویه ، عید خجسته سعید فطر و حلول ماه شوال را به مردم مؤمن، خداجو و ولایتمدار این شهرستان تبریک و تهنیت گفته و سلامتی، عزت و کرامت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت داریم.

رحیم احمدی زاد
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت

دیدگاه های مردم

  1. بسلام خدمت همشهریهای عزیزم در شهر تاریخی دهدشت اینجانب چندین ساله که مهندس احمدی را میشناسم ودر حوزه طرحهای عمرانی روستاها باهم کار کردیم ، جناب مهندس احمدی فردی مومن ، متعهد ودرکار های عمرانی شهری وروستایی متخصص میباشد الحق چنانچه به این مهندس که از خانواده معزز شهداء هم هستن رای دهید پشیمان نخواهید شد ورای تان به هدر نرفته وانشاالله خواهید دید که مهندس احمدی واقعا مستحق رای دادن میباشد .وسلام .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...