افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه
16 آوریل 2022 - 12:03
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان، نگهدارندگان مواد مخدر و معتادین در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی طرح مبارزه با مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان شدند و در بازرسی از محل فعالیت این افراد در مجموع ۹۸۹ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.
موسوی تصریح کرد: در همین راستا ۴۵ نفر معتاد و نگهدارنده مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی فروشندگان و هر گونه ناهنجاری های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...