افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برگزاری 4 هزار 374 جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان های استان
09 آوریل 2022 - 12:13
مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری 4373 جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان های استان در سال گذشته خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، مدیر کل زندان های استان با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، الکترونیکی کردن فرایند دادرسی‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین برای اجرای عدالت را راه اندازی مراکز دادرسی الکترونیکی در سطح زندان ها عنوان کرد و افزود:با ایجاد و راه اندازی سامانه ی ویژه دادرسی الکترونیکی، در زندان های استان 88 درصد از مراجعات به دادگاهها کاهش یافته است.
وی هدف از راه‌اندازی این سامانه‌ها در داخل زندان ها را تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تسهیل ارتباط با زندان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بدرقه عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این سازمانه نیاز به انتقال زندانی به خارج از زندان نیست و با رعایت کامل مقررات و امنیت، دادرسی الکترونیکی انجام می‌شود .
بیژنی با تقدیر از مشارکت خوب مراجع قضایی و دادگستری های استان افزود: با همکاری و تعامل خوب رئیس کل دادگستری و دادستان های استان دادرسی های الکترونیکی در سطح زندان های دهدشت، گچساران و مرکزی راه اندازی شده که در سال گذشته 4373 جلسه دادرسی در این مراکز از طریق ارتباط تصویری با مراجع قضایی برگزار و زمینه رسیدگی قضایی صورت گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...