افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جدال مرگ و زندگی ۸ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی
31 مارس 2022 - 13:52
۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
پ
پ
بـه گـزارش عـصـرزاگـرس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۲۱ نفر افزایش یافت.
دکتر محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۶۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۱ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۵ هزار و ۷۳۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با شاره به آزمایش‌های انجام شده در این مدت ادامه داد: از ۱۲۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های PCR و رپید تست می‌باشند حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.
دکتر غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...