افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آئین چهارشنبه سوری کهگیلویه و بویراحمد حادثه ای نداشت
16 مارس 2022 - 12:34
چهارشنبه پایان سال در کهگیلویه و بویراحمددر فضایی امن و بدون مشکل خاصی برگزار شد تا اورژانس استان سالی بدون عملیات در این رابطه داشته باشد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر ساله با برپایی آئین چهارشنبه سوری شاهد حوادث تلخی بودیم و در سال گذشته تنها 2 مورد حادثه دیده در شهرستان گچساران گزارش شد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: در چهارشنبه پایان سال 1400 خوشبختانه حادثه ای نداشتیم تا با برگزاری این آئین شاهد شبی امن  باشیم .

وی ابراز داشت: مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر و در خانه ماندن آنها باعث شد که آیین چهارشنبه سوری در استان، بدون حادثه سپری شود.

وحدت نژاد با اشاره به آمادگی کامل اورژانس 115 برای چهارشنبه آخر سال و فراخوان نیروهای ستادی عنوان کرد: علاوه بر پایگاه‌های موجود، آمبولانس‌های بیشتری برای این شب در حالت آماده‌باش کامل قرار داشتند.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مردم استان اظهار امید واری کرد شهروندان با رعایت نکات ایمنی نوروزی بی خطر را رقم بزنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...