افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دستور رئیس جمهور برای رفع تصرف حریم رودخانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شود
13 مارس 2022 - 13:36
دستور رئیس جمهور برای رفع تصرف حریم رودخانه‌ها در این استان اجرایی شود و فرمانداران برای این اقدام باید ورود کنند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستور رئیس جمهور برای رفع تصرف حریم رودخانه‌ها در این استان اجرایی شود و فرمانداران برای این اقدام باید ورود کنند.

 

سید علی احمد زاده در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه باید منابع طبیعی و حریم رودخانه های تصرف شده رفع تصرف و ساخت و سازهای غیرقانونی متوقف و دستورات ریاست جمهوری اجرایی شوند، افزود: جاهایی که تصرف شده باید رفع تصرف شوند.

 

وی اظهار کرد: تپه های جنگلی اطراف شهر یاسوج نباید ساختمان سازی شوند بلکه باید به پارک جنگلی تبدیل شوند تا مردم از این مواهب الهی استفاده کنند و نفس بکشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با این ساخت و سازها آینده شهر یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران معروف است از بین می رود.

 

احمد زاده خطاب به رییس سازمان جهادکشاورزی و شهردار تصریح کرد: با واگذاری اطراف شهر یاسوج برای هرگونه ساخت و ساز مخالفم و باید جلوی آنها گرفته شود چراکه این اقدامات زمین خواری است.

 

وی ادامه داد: با این وضعیت زیبایی طبیعت یاسوج از بین می رود، معاونت عمرانی استانداری، بازرس کل استان، منابع طبیعی و شهرداری بصورت جدی ورود کنند و هر چه زمین خواری شده جلوی آن گرفته شود و از قوه قضائیه شروع شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمام تپه ها اطراف یاسوج قرق شود و ساخت و ساز نشود و پارک جنگلی اعلام شوند و اگه هر چه از این مناطق حفاظت شود آینده این شهر بهتر خواهد شد.

 

احمد زاده تاکید کرد: عده ای تحت عنوان قبرستان می روند و زمین می گیرند، قبرستان با شهر باید ۴ کیلومتر فاصله داشته باشد چراکه مشکلاتی از جمله آلودگی و مریضی و بیماری دارد و مردم گرفتار می شوند.

 

وی بیان کرد: منابع طبیعی با کمک فرمانداران پرونده تشکیل دهند و حتی کاخ‌های ساخته مال هر کس باشد تخریب شود و اطراف و حاشیه رودخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد تصرف شده و در حال ساختمان سازی هستند با ساخته شده و و کنند و با متخلفان و زمین خواران برخورد شود و تصرفات باز پس گرفته شوند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...