افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید سرزده سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت(+تصاویر)
26 آوریل 2021 - 17:47

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت سرزده از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی در حال ساخت بازدید کردند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر علیرضا ملک پور سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همراهی دکتر توانا مدیر درمان معاونت درمان و سر کار خانم مهندس محمدی مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان و بازدید از کلینیک تخصصی در حال ساخت دهدشت در جریان روند درمان بیماران کرونایی در قسمت های سرپایی، بستری بیمارستان و ساخت کلینیک تخصصی جدید قرار گرفتند.
دکتر محمد طاهرطیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت درپایان این بازدید، آخرین وضعیت پذیرش، بستری و درمان بیماران کرونایی و روند ساخت کلینیک ‌تخصصی دهدشت توضیحاتی را ارائه دادند.
وی در ادامه در خصوص مشکلات این مرکز درمانی تصریح کردند: در حال حاضر سی تی اسکن بیمارستان با نقص فنی مواجه شده که پیگیری و رایزنی فراوانی در سطح دانشگاه وشرکت پشتیبانی این دستگاه صورت گرفته که انشالله تا کمتر از 48 ساعت آینده مشکل آن برطرف و مجدداً پذیرش بیماران دراین واحد صورت خواهد گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اذعان کرد : در حال حاضراز لحاظ میزان سطح اکسیژن برای بیماران بستری، داروهای مهم و حیاتی بیماران کرونایی هیچ مشکلی نداریم و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص ادامه این شرایط حاد و بحرانی صورت گرفته و با راه اندازی بخش بستری موقت در اورژانس سرپایی گامی مهم و اساسی در درمان بیماران کرونایی صورت پذیرفته است.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان در پایان از تهیه نقشه ساختمان و مکان جدید سی تی اسکن جدید ۱۶ اسلایس و شروع و بازسازی این مکان جدید برای سی تی اسکن در آینده نزدیک خبر داد و در خصوص طرح واکسیناسیون کرونا تاکید کردند که طرح واکسیناسیون کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ برای گروه‌های پیش‌بینی شده از قبیل کادر بهداشت و درمان، حوزه نظام پزشکی شهرستان، پرسنل فوریت‌های پزشکی، بیماران خاص، پاکبانان و کارکنان آرامستانها و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر در حال انجام و خوشبختانه دوز اول واکسن را دریافت و عده‌ای از آنها در حال دریافت دوزدوم این واکسن هستند.
دکترعلیرضا ملک پور سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : خدا قوت خدمت همه همکاران مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت دارم و از تلاش‌ها و زحمات ارزنده که به ویژه در هفته‌های اخیر با توجه به روند افزایشی بیماران کووید ۱۹ و بیماران بستری در بیمارستان داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و قدردان خدمات بزرگ این عزیزان هستم.
وی در ادامه در خصوص ضروریت این سفر واهمیت آن اذعان کرد: آنچه که در این سفر ضرورت داشت که بررسی و نتایج آن مطلع شویم یک، مبحث بستری بیماران موقت بود که در طول هفته‌های اخیر تاکید بر آن شد و با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت و درمان، خوشبختانه همکاران درمانی و سرپرست و مدیریت بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت این بخش را در اولین فرصت ممکن راه اندازی کردند که این کار دو ویژگی و مزیت بارز داشت که اولین ویژگی آن روند درمان بیماران زودتر شروع می‌شود و در یک شرایط مناسب‌تری از لحاظ حال عمومی و درگیری ریوی درمان آنها شروع شده است و ویژگی دوم تعداد بیماران بستری دائم ما در بیمارستان کمتر خواهد شد.
وی در ادامه اذعان کرد: با اقدامات صورت گرفته هم بیماران بستری موقت و هم بیماران بستری دائم از اقدامات درمانی مطلوب برخوردارهستند وشرایط نسبت به روزهای ابتدایی الحمدالله بهتر شده و در آن حال حاضر رضایت بیماران بیشتر شده است.
وی در ادامه در خصوص راه اندازی سی تی اسکن جدید تصریح کرد : موضوع دیگری که در این سفر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرید بحث راه اندازی سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بود که با توجه به اینکه دو فضا قبلا پیش بینی شده بود و نمایندگی دستگاه سی تی اسکن آن دو فضا را مورد تایید قرار نداده بودند فضای دیگری مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و به شرکت پیشنهاد داده شد که خوشبختانه با پیگیری‌های مدیرمحترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و مجموعه مدیریت بیمارستان بعد از تایید نهایی مکان جدید، این دستگاه جدید نصب و راه اندازی می شود و انشاالله هرچه سریعتر آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان کهگیلویه شود.
وی در پایان در خصوص تجهیزات مورد نیاز، روند ساخت و افتتاح کلینیک تخصصی دهدشت تاکید کرد: تمام تجهیزات پزشکی، اداری، سخت افزاری و نرم افزاری توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی و مدیریت کلینیک امام سجاد(ع) مورد بررسی و نیازهای این کلینیک به دانشگاه، ظرف روزهای آینده ارسال و در حوزه‌های مختلف دانشگاه مورد بررسی و تامین و به این کلینیک ارسال خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...