افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برگزاری مراسم روز درختکاری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ بسیج همه امکانات برای مبارزه با آفت درختان بلوط
06 مارس 2022 - 17:57
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بسیج همه امکانات برای مبارزه با بیماری درختان بلوط و جنگل‌های استان تاکید کرد.
نویسنده : صادق علی پور تل زالی
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز درختکاری در بوستان شهدای تیپ ۴۸ فتح حضور یافته و یک عدد نهال غرس کرد‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک سوم شعبان روز پاسدار و گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: تیپ ۴۸ فتح سال گذشته دو هزار نهال غرس کرد و امسال در هفته منابع طبیعی دو هزار و ۵۰۰ اصله نهال غرس خواهند کرد.

وی با اشاره به زیبایی‌های بکر خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و از طبیعت مراقبت و حراست کنیم.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از آفت‌زدگی درختان گفت: چند سالی است که جنگل‌های استان دچار آفت شده و درختان بلوط که نماد زاگرس هستند آسیب دیده و در معرض نابودی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آفت‌ باعث از بین رفتن حدود ۶۰ درصد جنگل‌های استان خصوصا در مناطقی از گردنه باشت به سمت چرام شده است.

وی عنوان کرد: در یاسوج و کهگیلویه شاهد هستیم که درختان دچار آفت‌زدگی هستند، می‌طلبد همه امکانات برای مبارزه با آفت درختان و جنگل‌‌های استان بسیج شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه درختانی که دچار آفت‌زدگی شدند را احیاء کنیم، افزود: توصیه می‌کنم مردم در همه مناطق استان در هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت درخت کنند تا درختانی که در آتش‌سوزی و یا بیماری از بین رفتند احیاء شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه های مردم

  1. با سلام
    در روزهای اخیر باز خبر از انتصاب یک اصلاح طلب دو آتیشه به مدیرکلی راهداری در روزهای آینده خبر میدهد. عابد محمدی که در دوران اصلاحات و دولت رو حانی معاون حمل و نقل بوده ایت و با توجه به اینکه همسر ایشان باشتی و از اقوام استاندار می باشد، توسط شخص استاندار مشابه، انتصاب فامیلی غلام نژاد در علوم پزشکی، و سایر اقدام خود در دستگاهها در تلاش است که عابد محمدی را به مدیرکلی راهداری برساند، در صورتی که محمدی همین پست با چند نیرو رو نمیتونه اداره بکنه چه برسد به مدیرکلی راهداری، استاندار محترم و با روح و روان نیروهای انقلابی کمتر بازی بکند در اینخصوص دیگر کوتاه نخواهیم آمد. دولت انقلابی مدیران انقلابی می خواهد با تفکر و نگاهی انقلابی.
    این مطلب رو تحت یک خبر یا یادداشت بزنید ممنون

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...