افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6332 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
05 مارس 2022 - 10:05
معاون دادستان کهگیلویه گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای دست‌یابی به امنیت اجتماعی مطلوب از زمان استقرار فرماند جدید نیروی انتظامی کهگیلویه در هفته گذشته سه مرتبه انجام گرفته است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رضا رستم نژاد گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی  برای دست‌یابی به امنیت اجتماعی مطلوب از زمان استقرار فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه در هفته گذشته سه مرتبه انجام گرفته است.

وی افزود:اجرای این طرح با برنامه‌ریزی و توان ماموران کلانتری‌های انتظامی  شهرستان درگلوگاه های مرکز شهر ماموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند موفق به کشف ۱۵ فقره سلاح و دستگیری افراد زیادی  در این رابطه شدند.

رستم نژاد تصریح کرد: تمام چهار راه ها گشت فعال گذاشته شده است، و ایست بازرسی خودرویی مستقر شد و در حال فعالیت هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه خاطرنشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم است و طرح امنیت اجتماعی و گشت های فعال سطح شهر هم بر اساس خواسته‌ها و مطالبات مردمی طراحی و به اجرا گذاشته شده است.

رستم نژاد در خصوص مصوبات ستاد کرونا نیز عنوان کرد: اگر مصوبات تصویب شده در جاهای که تحمعات زیر ۱۰۰ نفر رعایت نشود و مخالف دستورالعمل های ستاد باشد و شبکه بهداشت به عنوان شاکی خصوصی اعلام نمایید ورود کرده و مکان هایی که تخلف کردند پلمپ خواهند شد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...