افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در ادامه خدمت رسانی و محرمیت زدایی آموزشی؛ مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مدارس روستایی دره لبک، ده آغافری،کرباسی، کل قیصر و چنگلوا بازدید کردند (+تصاویر)
26 فوریه 2022 - 23:09
مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در راستای محرومیت زدایی آموزشی از روستاها دره لبک، ده آغافری،کرباسی، کل قیصر و چنگلوا بازدید آموزشی،تربیتی،بهداشتی و فیزیکی انجام دادند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از “روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه”مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در راستای محرومیت زدایی آموزشی از روستاهای دره لبک، ده آغافری،کرباسی، کل قیصر و چنگلوا بازدید آموزشی،تربیتی،بهداشتی و فیزیکی انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در راستای محرومیت زدایی و آشنایی با چالش های آموزشی ، بهداشتی و زیرساخت های مدارس،شهرستان همچون روزها و هفته های گذشته پرانرژی و با تدبیر در جهت برقراری عدالت آموزشی از مدارس روستایی دره لبک، ده آغافری،کرباسی، کل قیصر و چنگلوا بازدید وباحضور در کلاس های درسی پای صحبت های معلمان زحمتکش و دانش آموزان خوش آتیه نشست.

وی همچنین بررسی مسائل مدارس در تمامی حوزه ها و پیگیر تمامی امورات در حیطه ی اختیارات خود را در اولویت کاری قرار داد.

گنجی پور ضمن بازدید از مدارس روستایی، برنامه ریزی در جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق و مدارس فرسوده را بصورت خاص در دستور کار قرار داد.

این مسئول همچنین از زحمات تمامی همکاران شاغل در مدارس روستایی قدردانی کرد و باتوجه به شرایط بیماری کروناو سویه جدید اُمیکرون  تاکید داشت که در کنترل و نظارت برسلامتی دانش آموزان و آموزگاران دقت لازم صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با توجه به پراکندگی مدارس در روستاهادر بازه ی زمانی محدودی در مدارس حضور می یابند و معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی ،جهت بررسی کیفی آموزش مدارس ابتدایی ایشان را همراهی نمودند.

لازم به ذکر است برنامه بازدید از مدارس تمامی مناطق در دستور کار مدیریت آ.پ قرار دارد.

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...