افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نصب پارچه و جریمه نقدی 2 واحد صنفی در کهگیلویه (+تصاویر)
24 فوریه 2022 - 10:15
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه از نصب پارچه و جریمه یک واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گران‌فروشی و یک واحد صنفی خبازی به دلیل کم فروشی خبرداد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سیدعلمدار بازرگان در گفتگو با خبرنگاران گفت: یک واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گران‌فروشی و یک واحد صنفی خبازی به دلیل کم فروشی ،علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه به عنوان متخلف صنفی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: این واحدهای صنفی توسط واحد اجرای احکام این اداره به همراه نیروی انتظامی و بازرس اتاق اصناف حکم های صادره اجرا گردید.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه کالا(آرد خبازی،کود شیمیایی و جو)، تقلب، عدم درج قیمت و خودداری از عرضه کالا و… این موارد را به سازمان تعزیرات گزارش کنند و سازمان تعزیرات نیز قانونا صلاحیت پیگیری آن‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: برای ثبت شکایات، مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه www.t۱۳۵.ir یا شماره گویای ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اطلاع‌ دهند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...