افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۲۲ طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است
22 فوریه 2022 - 17:44
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ طرح در بخش‌های گردشگری، اردوگاه اقامتی و رفاهی و اقامتگاه‌های گردشگری در استان، در دست ساخت است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،سعید طالبی پور سرپرست میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد چهار طرح در شهرستان گچساران قرار دارد و در راستای اجرای طرح‌های حوزه گردشگری دارای ۵۰ درصد پیشرفت کاری، تسهیلات پرداخت می‌شود و این طرح‌ها تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تبصره ۱۸ به حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است.

طالبی پور افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و ۷۰۰ آثار تاریخی شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۷۸۰ اثر، در فهرست آثار ملی ثبت شده و در مجموع در استان ۵۴ خانه تاریخی، ۴۳ قلعه، ۴۰ آب انبار، ۲۳ بقعه متبرکه، ۶۱ آسیاب، ۱۹ گورستان، ۱۷ استودان، ۱۳ دهنه پل، ۱۳ بافت تاریخی، پنج حمام، پنج مسجد و سه کاروانسرای وجود دارد.

طالبی پور با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات به گردشگران در استان انجام شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: در شهرهای مختلف استان نیز غذاهای محلی به گردشگران ارائه می‌شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...