افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نگرانی درباره افزایش فوتی‌هایی کرونایی کهگیلویه و بویر احمد در هفته‌آینده/ قرمز شدن ۶ شهرستان استان طی دو روز گذشته
19 فوریه 2022 - 0:10
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از قرمز شدن رنگ شهرستان این استان بدلیل شیوع صعودی اُمیکرون خبرداد و آن را بسیار نگران کننده خواند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،پرویز یزدان پناه گفت:متاسفانه از ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، شش شهرستان بویراحمد، ، کهگیلویه، گچساران، چرام، باشت و لنده طی دو روز گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و سه شهرستان مارگون، دنا و بهمئی نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

 

وی سرایت ویروس اُمیکرون و آمار مبتلایان به این ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد را تاسف بار خواند و تاکیدکرد که پیش بینی می شود آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از این شیوع در هفته آینده بسیار تاسف برانگیز باشد‌.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ما بعنوان ستاد کرونا معتقدیم تمامی تجمعات نظیر بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد باید جمع و خدمات دهی ادارات نیز به شرایط دورکاری بازگردد.

 

یزدان پناه با اظهار تاسف از اینکه شیوع ویروس اُمیکرون در مدارس و آمار مبتلایان به این ویروس در جامعه دانش آموزی و معلمان روزانه روبه افزایش بوده و سیر بسیار نگران کننده صعودی دارد، خاطرنشان کرد: تمامی این گزارش ها بصورت دقیق به استاندار و اعضای ستاد کرونا اطلاع رسانی شده و باید منتظر تصمیم نهایی آنان راجع به تعطیلی مدارس و جمع آوری آیین های تجمعی نظیر آیین های سوگواری و دورکاری ادارات باشیم.

 

وی گفت: آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از ویروس اُمیکرون در استان کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو هفته آینده بطور حتم آمار دوچندان تری خواهد شد و ستاد کرونا باید برای کاهش این آمارها از هم اکنون تدابیر لازم را بیندیشد.

 

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام تصمیمات مرتبط با بازگشایی و تعطیلی مدارس ، دورکاری ادارات و یا جلوگیری از برگزاری سایر تجمعات به تنهایی برعهده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نبوده و ما هم منتظر تصمیم نهایی استاندار در این ارتباط هستیم.

 

یزدان پناه گفت: از مردم استان مُصرانه می خواهیم دستور العمل های بهداشتی را جدی بگیرند و برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم اقدام کنند.

 

وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بدانند شرایط سخت شده و کنترل ویروس اُمیکرون جز با همراهی آنها با ستاد کرونا امکان پذیر است.

دیدگاه های مردم

  1. چرا مدرسه ها رو باز میکنید؟

    پاسخ
  2. پس چرا مدرسه را باز می کنید؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...