افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ابلاغ بخشودگی جرائم دو برابر شده تا پایان سال ۹۹
21 آوریل 2021 - 17:38
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح بخشودگی جرائم دوبرابری در استان خبر داد.
پ
پ


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح بخشودگی جرائم دوبرابری در استان خبر داد.

به گزارش عصرزاگرس ؛رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد در باره بخشودگی جرائمی که دو برابرشده اند وهمچنین مهلت پرداخت اصل جریمه توضیحاتی دادند.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این خصوص گفت: بر اساس مصوبه ای که به پلیس راهور ناجا ابلاغ شد تمام جرائمی که طی سالهای گذشته تا پایان سال ۹۹ به عنوان معوق مانده و مشمول دو قانون برابری شده بودند به اصل خود باز گشته اند.


وی خاطر نشان کرد: از چهارم اردیبشت ماه مردم می توانند مراجعه کنند تا اصل جریمه را پرداخت کرده و تا پایان دیماه سال ۱۴۰۰می توانند از این فرصت بخشودگی استفاده کنند.

سرهنگ خوشوقت افزود: افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ لیست جرائمی که به اصل خود برگشته دریافت و از درگاهای بانکی به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر افراد مشمول تا دی ماه سال۱۴۰۰ از این فرصت استفاده نکنند این جریمه دو برابر شده به اصل بر میگردد واعمال خواهد شد.

وی در پایان گفت: کسانی که به مراکز اهدائ خون مراجعه کرده و خون خود را اهداء می کنند از محدویت های کرونایی در ساعات همان شب معاف می شوند.

دیدگاه های مردم

  1. باتشکر از پلیس محترم راهور بجهت بخشودگی جرائمی که بدلایل خواسته یا ناخواسته در پرونده صاحبان خودروها ثبت میشود.پیشنهاد دارم باتوجه به بیماری کرونا و تاکید بر درخانه ماندن و عدم تجمع بیش از حد امکانی فراهم شود تا مردم از طریق سیستم اینترنت خانگی قادر به دریافت صورتحساب جرایم و پرداخت الکترونیکی بدون مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ شوند.باتشکر

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...