افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
گزارش افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در کهگیلویه (+تصاویر)
15 فوریه 2022 - 10:08
با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، ائمه جمعه دهدشت و سوق، مدیر کل امور شهری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل شرکت برق و آب و فاضلاب، مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ،راهداری ،بنیادمسکن، رئیس ائمه جمعه در استان، بخشدار مرکزی و بخشدار سوق و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، در ابتدای سفر مسئولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.  

کیامرث حاجی زاده در حاشیه افتتاح پروژه ها گفت؛ خدماتی که در روستاها ارائه می شود از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه باید خدمات در همه دولت ها بیان شود، اظهار داشت: خدمات زیادی در نظام مقدس ارائه شده ولی عمق محرومیت ها زیاد است. 

 حاجی زاده افزود؛ مسئولان به مردم وعده ندهند و عملگرا باشند و در راستای خدمت به مردم که ولی نعمتان ما هستند گام بردارند. 

وی تصریح کرد: شتاب خدمت در استان در 2 سال اخیر قابل قبول بود و در مناطق محروم بالاتر است که این موضوع با تعامل مجموعه دولت در استان با سایر نهادها انجام شد.

حاجی زاده اضافه کرد: شیرین ترین بخش سفر امروز کلنگ زنی جاده و پل ارتباطی شهید طیب(طریق الطیب)  بوده است که ما به این روستا رفتیم وصیت شهید را دیدیم و در این راستا قدم های مهمی برداشته شد.

حاجی زاده گفت: نماینده محترم در همه پروژه های  راه، آب،برق و…. در همه زمینه ها پای کار بود و پروژه ای نبود که ایشان ورود نکند و پیگیری نداشته باشد، حتی جهت پروژه طریق الطیب پای کار بود و از ابتدا تا به امروز همکاری ویژه داشت.   

معاون عمرانی استاندار با تشکر از اصحاب رسانه، عنوان کرد: رسانه ها همیشه در این موارد پای کار هستند و در بحث مطالبه گری و رفع مشکلات کمک کار مسئولان هستند هستند.

حاجی زاده از همراهی استاندار، نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه،  شورای اداری و تامین استان جهت تعامل و خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمود. 

سید عبدالعزیز موسوی گفت: خدمت به مردم و توسعه شهرستان در همه بخش ها از اولویت هایم بود که به همین واسطه امروز طرح هایی در بخش های مختلف افتتاح و کلنگ زنی شد. 

وی عنوان کرد: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه هایی در حوزه های برق، آب، آبخیزداری و بنیاد مسکن در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت؛ 7 پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر4 میلیارد 406 میلیون تومان از صندوق توسعه ملی در روستاهای کلایه، چنگلوا، برم مرغابی، چغل و نهضت آباد به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 14 پروژه برق در شهرستان خبرداد و افزود: اعتبارات این پروژه ها 26 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که در قسمت های مختلف افتتاح شد.

موسوی با اشاره جانفشانی های شید طیب و مظلوم واقع شدن زادگاه این شهید والامقام ابراز کرد؛جاده روستای موگر (قبرشهید طیب) با اعتبار 14 میلیارد تومان و پل ارتباطی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی افتتاح آبرسانی به روستای دلیک، آبرسانی به روستای بلوط بنگان وکلنگ زنی آبرسانی به روستاهای حومه دهدشت غربی را از پروژه های آبرسانی در سطح شهرستان ذکر کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از افتتاح زیر سازی و آسفالت روستای تراب به نمایندگی از ۱۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوارروستا خبر داد و گفت؛ اعتبار این پروژه ها ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است در سال جاری به بهره برداری رسید.

موسوی از پیگیری های ویژه حجت الاسلام موحد، استاندار، مطالبه گری ائمه جمعه و دیگر مسئولان تقدیر و تشکر نمود.  

تکمیلی؛ 

_بازدید از کارخانه آجر دهدشت

_دومین سفر معاون عمرانی، سید ابراهیم موحد و مسئولان به زادگاه شهید طیب

_تجهیز مدرسه این روستا توسط معاون عمرانی

_تاکید حاجی زاده برای خدمت، جهت ارائه خدمت هر امضایی میزنم و پاسخگو هستم

_جره سورای فرماندار، معاون عمرانی و مسئولان

_انتقاد فرماندار کهگیلویه به برخی ادارات کل و ضعف در اجرای پروژه ها

_همراهی ائمه جمعه دهدشت و سوق تا پایان سفر و مطالبه گری تا آخرین لحظه

_حضور مجموعه نفت جهت خدمت به مردم و شهدا

_پیگیری مطالبات مردم توسط سید ابراهیم موحد

_حضور دکوری یکی از مدیران کل در سفر و مشاجره با مسئولان جهت سرپوش بر ضعف های خود

_حضور اصحاب رسانه تا آخرین لحظه کنار مسئولان

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...