افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6317 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خبرنگاران فراموش شدگان نبرد با کرونا/خبرنگار صداوسیما در دهدشت به کرونا مبتلا شد(+تصاویر وفیلم )
20 آوریل 2021 - 19:24

محمدیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در خط مقدم این بیماری به طور تمام قد و پا به پای کادر درمان چه در بخش های بیمارستان.جلسات،مکان ها و بخش های مختلف همراه بود و هر دقیقه در معرض خطر مبتلا شدن بود.

پ
پ

به گزارش غصرزاگرس، با شیوع بیماری کرونا پرسنل بخش سلامت شامل پزشکان ، پرستاران ، بهیاران و امدادگران به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با این بیماری خطرناک پای کارآمدند و شماری از این عزیزان در مسیر خدمت به مردم خود به کرونا مبتلا شدند و تعدادی از آن شهید راه خدمت شدند، اما در این میان اصحاب رسانه هم برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کم نگذاشته و اکنون تعدادی از خبرنگاران رسانه های مختلف با عوارض کویدوو ۱۹ دست و پنجه نرم می کنند.

طی روزهای گذشته خبرنگاران از جمله در استان کهگیلویه و بویراحمد به سراغ اقشار مختلف مردم و مبتلایان به ویروس کرونا رفتند تا در این زمینه بتوانند نقش آفرینی کنند و مردم را نسبت به مخاطرات این ویروس جهنده مطلع نمایند.

خبرنگاران در این برهه حساس از پیشگامان مبارزه با این ویروس مانند کادر درمان، پرستاران و سختی هایشان، تلاش مضاعف بخش تولید، دستان خالی کارگران، بازار کساد شب عید و خیلی دیگر از مطالب نوشتند تا به قول خودشان راه خلاصی از دست این بیماری و تبعات آن پیدا شود.

امروز موضوع گزارش ما کسانی هستند که در جدال با این ویروس همانند خیلی ها در خط مقدم هستند، اما اسمی از آنها برده نمی شود، جهادگران عرصه خبر که با تمام توان و امکانات موجود رویدادهای کرونایی را در قالب گزارش خبری، فیلم و عکس ارائه می دهند و برای آگاهی بخشی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

ذکر نکات بالا زمینه ای بود تا خبری تلخ یعنی خبر مبتلا شدن سید سجاد محمدیان از خبرنگاران توانمند صدا و سیمای استان در شهرستان کهگیلویه را اطلاع رسانی نماییم.

محمدیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در خط مقدم این بیماری به طور تمام قد و پا به پای کادر درمان چه در بخش های بیمارستان.جلسات،مکان ها و بخش های مختلف همراه بود و هر دقیقه در معرض خطر مبتلا شدن بود.

محمدیان طی روزهای گذشته به بخش کرونا جهت تهیه گزارش از وضعیت نامناسب بیمارستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان رفته بود که متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

محمدیان هم اکنون به اتفاق همسر و فرزند خردسالش به ویروس کرونا مبتلا شده است.

حال عمومی سیدسجاد محمدیان رضایت‌بخش است و در قرنطینه خانگی به سر می برد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...