افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
معرفی ۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد به دستگاه‌های خدمات رسان
13 فوریه 2022 - 14:38
۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت خدمات رایگان به دستگاه‌های خدمات رسان معرفی شدند
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان از معرفی هشت هزار خانوار تحت پوشش این نهاد به شرکت‌های خدمت رسان برای دریافت تعرفه‌های رایگان خبر داد.

قباد مبشری با بیان اینکه ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، گفت: از این تعداد خانوار تاکنون هشت هزار خانوار برای دریافت اشتراک‌های آب، برق و گاز رایگان به دستگاه‌ها خدمت رسان معرفی شده و مابقی آن‌ها نیز در حال تکمیل پرونده هستند.

مبشری با بیان اینکه امسال براساس برنامه بودجه همه مددجویان دارای معافیت از پرداخت حامل‌های انرژی هستند، افزود: در این زمینه جلساتی با سه نهاد خدمت رسان برگزار و مقرر شد برای بهرمندی مددجویان از این طرح تعرفه رایگان بر اساس شماره اشتراک آنان اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه شماره اشتراک مددجویان در برنامه جامعه کمیته امداد وجود ندارد و براساس کد ملی این افراد و شناسنامه مددجویی اقدام می‌کنیم، بیان کرد: به همین منظور سامانه‌ای در کمیته امداد ایجاد شده تا مددجویان در این سامانه شماره اشتراک خود را ثبت کنند که تاکنون ۱۷ هزار خانوار در این سامانه اطلاعات شماره اشتراک آب، برق و گاز خود را ثبت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: علاوه بر این سامانه، همه مددکاران و حتی مراکز نیکوکاری استان برای ثبت و تهیه این شماره اشتراک‌ها بسیج شدند تا زودتر آن‌ها را ثبت کرده و به این سازمان‌های خدمات رسان ارسال کنیم.

مبشری با بیان اینکه این بخشنامه از ابتدای امسال قابل اجرا است، گفت: اگر مددجویی تعرفه ایی را پرداخت کرده باشد در حساب آن‌ها این مبلغ وجود خواهد داشت و بعدا تخفیف‌های لازم اعمال می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا ۱۰ روز آینده شماره اشتراک آب، برق و گاز همه خانوار‌های مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد در سامانه ثبت و به دستگاه‌های خدمات رسان تحویل داده شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...