افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6318 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اولین مسابقه عکاسی بزرگ دهدشت در بستر فضای مجازی برگزار می شود(+تصویر)
20 آوریل 2021 - 2:04

به گزارش عصر زاگرس، مسابقه ی بزرگ عکاسی شهر دهدشت، با موضوعات اجتماعی، مذهبی و محیط زیستی، با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می شود. ایمان داورپناه از داوران این مسابقه بزرگ، هدف گروه برگزار کننده را، جلب توجه عموم شهروندان به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرِ دهدشت در حوزه های مختلفِ فرهنگی، […]

پ
پ

به گزارش عصر زاگرس، مسابقه ی بزرگ عکاسی شهر دهدشت، با موضوعات اجتماعی، مذهبی و محیط زیستی، با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می شود.

ایمان داورپناه از داوران این مسابقه بزرگ، هدف گروه برگزار کننده را، جلب توجه عموم شهروندان به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرِ دهدشت در حوزه های مختلفِ فرهنگی، اجتماعی، هنری، محیط زیستی و مذهبی عنوان نمود و اظهار داشت که با تکیه بر همین پتانسیل های بالقوه و معطوف کردن نگاه مردم، مسئولین و فعالان دغدغه مندحوزه های تخصصی در ساختارهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و محیط زیستی به این ظرفیت ها، می توان بسیاری از مشکلات و معضلات را با کمترین هزینه کاهش و رفع نقص کرد.
ایمان داورپناه درباره شرایط شرکت در مسابقه بیان کرد که که شرکت برای عموم افراد در همه ی رده های سنی آزاد بوده و هر فرد، امکانِ ارسال سه اثر با ابزار دوربینِ عکاسی و گوشی همراه را دارد.
مهلتِ ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه امکان پذیر است و به نفرات برتر جایزه نقدی اهدا خواهد گردید.
ایشان در پایان اعلام این مسابقه، از تمامی همشهریان خوش ذوق و نخبگانِ شهر دهدشت، برای شرکت و همراهی در این پویشِ فرهنگی دعوت نمود و همچنین خواستار توجه ویژه ی رسانه های شهری به این موضوع خاص شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...