افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام تسلیت نماینده بهبهان و آغاجاری در پی شهادت سردار حجازی
19 آوریل 2021 - 22:44
محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس ؛ محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عروج ملکوتی سردار شهید جانباز سیدمحمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران و از فرماندهان و مجاهدان برجسته هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت موجب تأثر و تألم خاطر، ولایتمداران و مدافعان ایران اسلامی شد.

آن سردار مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در زمره فرماندهان و مجاهدان شاخص هشت سال دفاع مقدس بود که نقش سترگ و ماندگاری در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مصاف با مزدوران استکبار جهانی در جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت اسلامی ایفا کرد و سالهای متمادی حیات شریف خویش را در دفاع از وطن و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران، صرف نمود.

نام و خاطره این سردار سرافراز اسلام و همچنین مجاهدت های خالصانه و تلاش های خستگی ناپذیر آن مجاهد فی سبیل الله و پاسدار بی ادعا و مخلص برای مدافعان انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی در سنگرهای دفاع از آرمان های جهان اسلام و صیانت از امنیت و اقتدار ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، فرماندهان و همرزمان ایشان در نیروی قدس سپاه، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه به خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

محمدطلا مظلومی

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...