افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کهگیلویه و بویراحمد قرمز شد/اسامی شهرهای قرمز، نارنجی و زرد
11 فوریه 2022 - 22:07
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرهای یاسوج، دهدشت و چرام خبرداد.
پ
پ

به گزارش  عصــرزاگــرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرهای یاسوج، دهدشت و چرام خبرداد.

یزدانپناه گفت: وضعیت شهرهای گچساران، باشت ولنده  نارنجی است.

وی ادامه داد: دنا بهمئی ومارگون نیز وضعیت زرد دارند.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست اضطراری این ستاد در روز شنبه (فردا) بیست سوم بهمن ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است با روند کنونی، تعداد شهرستان های رنگ قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.

یزدان پناه در پاسخ به این سئوال که آیا مدارس تعطیل می شوند یا خیر؟ هم یادآورشد: اگرچه فردا در ستاد کرونا تصمیمات ویژه‌ای باید اتخاذ شود اما بعقیده ما مدارس در تمامی شهرستان های با رنگ قرمز باید تعطیل و به شیوه مجازی مدیریت شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که دورکاری کارکنان دولت آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود یا خیر؟ هم ادامه داد: ما معتقدیم با تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات می توان جلوی روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را گرفت.

یزدان پناه گفت: پیشنهاد ما به ستاد کرونا ، تعطیلی مدارس و دورکاری کارکنان دولت در شهرستان های قرمز استان بوده و فردا نتیجه این پیشنهاد از سوی ستاد کرونای استانی مشخص می شود‌.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که باید تصمیمات سختگیرانه ای باهدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در این استان گرفته شود.

یزدان پناه افزود: تمامی تجمعات و دورهمی ها باید در استان برداشته و شلوغی ها در تمامی آیین های تجمعی به حداقل برسد. 

دیدگاه های مردم

  1. متاسفانه برای رای دادن افراد غیر متخصصی ارجحیت دارند کسانیکه فضای مجازی را خطرناکتر کرونا میدانند تخصصی در علم پزشکی ندارند

    پاسخ
  2. تعطیلی مدارس کمترین نقش را در کنترل ویروس دارند، یک درصد از دانش آموزان هم نیست که ماسک نزنند ،کمتر مدرسه ای داریم که کادر مدیریتیش سخت گیری نکنند.
    اگه عزم راسخ دارند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قهوه چی ها، خونه باغی ها ،قلیون خونه ها، را ببندند که فضای داخلیشان از دود سیگار و قلیون آکنده است و تا ساعت ۳ یا چهار صبح هم سرویس دهی کنند.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...