افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
عملکرد 9 ماهه اداره صمت شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده تشریح شد
08 فوریه 2022 - 15:43
عملکرد 9 ماهه اداره صمت شهرستانهای کهگیلویه و چرام و لنده توسط سید رضا خدیش تشریح شد. 
پ
پ

به گزارش عصرزاکرس سیدرضا خدیش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از تاریخ 15 اردیبهشت تا 30 دی ماه سال جاری در بحث بازرسی و نظارت از بازار7 هزار 582 مورد بازرسی در بازار داشتیم. 

وی اظهار داشت:  تخلفات کشف شده  1744 مورد به ارزش دقیق 4 میلیارد هشتصد و پنجاه و سه میلیون و سیصد نود وشش هزار ریال بوده که جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شده اند. 

رئیس اداره صمت افزود: در خصوص قاچاق کالا ۲۳۸مورد بازرسی و تخلفات کشف شده ۵۲ مورد که با تشکیل ۳۴فقره پرونده به ارزش 395 میلیون 210 هزار ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شده اند .

وی در خصوص کالای تنظیم بازار گفت؛  ۱۱۰۰ تن برنج  ۵۵۰تن شکر  ۸۲ تن مرغ منجمد  ۲۵۰ تن روغن  ۱۰۰ تن قند  ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد جذب ودر بین صنوف جهت عرضه به مردم شریف با قیمت دولتی توزیع شده است .

خدیش در خصوص سوخت واحد‌های صنفی و ماشین آلات سنگین و واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت؛  793 هزار و900 لیتر جهت خدمت و پیشرفت پروژه ها و طرحها در اختیار آنها قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ۲۵ فقره پروانه تاسیس جهت واحد های تولیدی و ۷۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان واگذار گردید .

رئیس اداره صمت تصریح کرد: مبلغ ششصد و هشتاد و سه میلیارد ریال (۶۸۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰) تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی و معدنی اختصاص داده شده و ۱۲ واحد تولیدی و معدنی دیگر جهت خرید ماشین آلات معدنی به بانک عامل معرفی شده اند.

خدیش درخصوص واحد‌های خبازی اظهار داشت؛ ۹۳۱ مورد بازرسی داشتیم که ۱۷۹ مورد تخلف به ارزش ۲/۳۵۱/۸۴۳/۰۰۰ ریال شناسایی و مقدار ۲۸ تن آرد خبازی از متخلفانی که قصد حمل به شهرستانهای همجوار را داشتند با همکاری نیروی محترم انتظامی کشف و در بین خبازی های خوشنام و فعال جهت پخت نان و خدمت به مردم شریف عرضه گردید .

خدیش در پایان گفت: با تمام توان و در چارچوب قانون و مقررات جهت خدمت به مردم کوتاهی نخواهم کرد. 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...