افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
شهرداری دهدشت حساب‌های شبکه بهداشت و درمان را مسدود کرد/دستان بسته حوزه درمان مقابل امیکرون
05 فوریه 2022 - 14:43
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری دهدشت حسابهای بخش بهداشت و درمان را در این وضعیت سخت کرونایی مسدود کردند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ؛ نشست استانی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تجمعی در استان به سادگی بیماری را منتقل می‌کند و افراد زیادی درگیر می‌شوند رعایت پروتکل‌ها در همه اماکن عمومی ضروری است.

پرویز یزدان‌پناه گفت: برخی محدودیت‌ها در استان لازم است به دلیل کمبود منابع گاه تا پنج ماه نیروهای شرکتی پرداخت نشده است.

وی افزود: شهرداری دهدشت بیش از ۴ میلیارد تومان از بخش بهداشت و درمان طلب داشته که ۲ میلیارد تومان آن را پرداخت کردیم اما حسابهای بخش بهداشت و درمان را در این وضعیت سخت کرونایی مسدود کردند.

این مسئول گفت: کمبود لوازم پزشکی در بیمارستان ها داریم که امیدواریم مشکلات برطرف شود در این زمینه همه باید با دانشگاه همکاری داشته باشن.

وی افزود: مدارس افراد زیر ۱۲ سال واکسن نزده‌اند و تراکم دانش آموزان در مدارس برخی شهرها زیاد است الان ۱۸ تا ۲۰ درصد افراد زیر ۱۸ سال بیمار می شوند و همچنین کمبود تخت آی‌.سی‌.یو مخصوص اطفال داریم که تعداد آنها بسیار کم بوده و ممکن است در کار درمان در هفته های آینده خللی ایجاد شود پیشنهاد ما در دانشگاه این است که دانش‌آموزان به صورت ترکیبی و بیشتر به صورت فضای مجازی تحصیل کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی گفت: دانشگاه‌ها باید کنترل بیشتری شود و رعایت پروتکل ها در واحدهای ورزشی انجام نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان نرگسی آماده پذیرش بیمار است گفت: خوشبختانه در همین ایام ۱۴ پروژه آماده بهره برداری داریم که طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از هر چیز در برنامه‌های تودیع و معارفه مشکل داریم گفت: باید در سطح استان این برنامه‌ها کنسل شود تعداد محدودی با ۲۰ تا ۳۰ نفر بیشتر در چنین جلساتی شرکت کنند.

این مسئول افزود: همچنین برگزاری جشنواره های فیلم فجر و موسیقی را داریم که باید به صورت محدود برگزار شود.

وی گفت: نباید اجازه فعالیت بیش از حد به تالارها داده شود و خدمات در رستوران ها باید به صورت بیرون بر باشد و مراسمات مذهبی در مکانهای مقدس نیز با تعداد کمتر و با رعایت پروتکل ها برگزار شد و نماز جمعه و جماعات نیز با رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها باشد.

دیدگاه های مردم

  1. اون زمان که ایشون پول شهرداری گچساران با ۳ میلیارد اضافه پرداخت کردن چرا فکر این زمان نکردند

    پاسخ
  2. اقای استاندار. هرکدوم از بچه های شهرداری بلایی سرخودش بیاره مسولش مستقیما خود شما هستید که دارین به هر روشی فشار به شهرداری جهت باز کردن حساب های شبکه میکنید.. کارگران شهرداری هم خدایی دارند.. همیشه حق را بگین حتی اگر به ضرر شما باشد

    پاسخ
  3. خجالت بکشید.. کارکنان شهرداری دارن یکی یکی خودکشی میکنن. شما به هر بهانه ای میخواهید حق کارگرانی را که شبانه روز درحال جمع کردن زباله های شهر هست و حقوق سه نفر از کارگران برابر با یک پرستار است میخواهید ببندید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...