افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6320 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رونمایی از پوستر نخستین جشنواره شعر و داستان ققنوس (+تصاویر)
02 فوریه 2022 - 19:58
آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره شعر و داستان ققنوس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و با همکاری انجمن ادبی ققنوس و با حضور فرماندار کهگیلویه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان،رئیس اداره تربیت بدنی و اعضای شورای شهر وجمعی از اهالی فرهنگ و هنر در نگارخانه شهید افزاری مجتمع فرهنگی و هنری شماره یک آزادگان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سید ایرج کاظمی رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در حاشیه رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «شعر و داستان نوجوان ققنوس»  اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس با موضوع ازا در راستای شناسایی استعداد های نوجوانان و ارتقا و غنی‌سازی حوزه ادبیات ، در شهرستان  برگزار می‌شود.

کاظمی جو ادامه داد: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و با همکاری انجمن ادبی ققنوس در دو بخش شعر در قالب های کلاسیک _ شعر نو یا نیمایی_سپید و شعر گویشی و در بخش داستان در قالب داستان کوتاه_داستانک و قصه در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اضافه کرد در پایان این جشنواره به چهل نفر از برگزیدگان در بخش های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...