افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6329 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان  چرام بمناسبت درگذشت میر فتاح شفیعی
16 آوریل 2021 - 22:24
در پی درگذشت فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد حسن هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام پیام تسلیتی صادر کرد.
پ
پ

در پی درگذشت فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد حسن هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش عصرزاگرس؛حسن هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با صدور پیامی درگذشت استاد میر فتاح شفیعی سوق را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ زرنگار تعلیم و تربیت، کتابت و نگارش، شعر و شعور، تحقیق و پژوهش مجالس و محافل فرهنگی را بزرگ مردانی رقم زده اند که از سیاه چادر ایلیاتی تا فضاهای آکادمیک و دانشگاهی نخبگان عشایر را انگونه رهنمون‌ کردند که امروز شاهد به ثمر نشستن جغرافیای قلم ، تاریخ قدم ، مدنیت کلام و تعبد معارف وجودشان باشیم .
استاد ادب و اخلاق، شخصیت و معرفت، تبسم و مهربانی مرحوم جنت مکان میر فتاح شفیعی از این صنف شخصیتها بود که همواره با بزرگی خود زمان را می گذراند و تبسم های زیباتر از غزلش ، آئینه تمام نمای معرفتی بود که بر دیواره احساس هر طالب علمی آویخته تا خود را در نماهنگ وجود سراسر معرفت این استاد فقید به تماشا بنشیند.
استاد میر فتاح شفیعی از معدود شخصیتهایی بود که با قلم معرفتش می نگاشت ، با کتاب نگاهش می آموخت و با دفتر دلش نقاشی می کرد تا تصاویری ماندگار از بزرگ‌منشی ، ادب، معرفت، معلم بودن، معلم ماندن، معلم رفتن را در دبستان تعلیم و ادبستان تعلم برای همه نسل ها در هنه عصرها به ودیعه بگذارد.
بی شک هر جامعه ای با مردان بزرگش توسعه انسانی پیدا می کند و هر ایلی با چشم انداز معلمانش جلا می یابد و هر قومی با آوازه مردان وزینش حجم عاطفه، ارتفاع احساس و وزن‌ متانت به خود می گیرد و بی شک در تاریخ قوم‌ نجیب لر، زندگی پرافتخار و سراسر زیبایی و مهربانی مرحوم‌ میر فتاح شفیعی بسان ستاره ای رخشان، جریانی تاریخی، هیمنه ای ایلی و رویکردی قومی بر تارک و تاریخ این قوم بر جای خواهد ماند، تا در رسای اخلاقیاتش قلم، در وادی مهربانیش قدم، در سرای هجرانش با نهایت خضوع و خشوع و احترام با صدای پای اشک تسلیت، و با نهایت حزن مصیبت سنگین هجران این چهره ماندگار را به قاطبه مردم به طور عام و به منادیان فرهنگ و ادب، و بازماندگان و خانواده محترم ایشان به طور خاص تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو بکنیم.
حسن هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت ودرمان چرام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...