افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6318 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
طرح آموزش قوانین رانندگی پلیس راهور در مدارس کهگیلویه/سرهنگ معماری: دانش آموزان نقش مهمی در تبیین فرهنگ رانندگی دارند(+تصاویر)
02 فوریه 2022 - 23:02
رییس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به اجرای طرح آموزش قوانین رانندگی پلیس راهور در مدارس گفت: دانش آموزان به عنوان همیار پلیس و قشر تحصیل کرده جامعه نقش مهمی در تبیین و ترویج فرهنگ صحیح راهنمایی رانندگی در جامعه دارند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سرهنگ دانا معماری  با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون در مدارس در حال اجرا است اظهارداشت: استقبال دانش آموزان از آموزش آیین نامه و قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار خوب است.

وی بیان کرد: در این طرح علاوه بر بیان قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی، آموزش نحوه صحیح تردد از عرض جاده، نحوه عبور و مرور دانش‌آموزان در خیابانها به شکل عملی به دانش آموزان ارائه می شود.

معماری عدم آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را عامل زیادی از تصادفات دانست و افزود: آموزش و فرهنگ سازی علاوه بر کاهش آسیب ها نقش مهمی در ارتقا فرهنگ ترافیکی دارد.

وی اظهار داشت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش در بیشتر مدارس اجرا می شود.

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در مقاطع تحصیلی مختلف در حال تحصیل هستند.

بیش از ۳۵ درصد این دانش آموزان همیار پلیس هستند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...