افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فوت کودک ۷ ساله بر اثر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
15 آوریل 2021 - 17:51
۵ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۱۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که یکی از آنها کودک ۷ ساله است.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۳۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۵۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از هزار و ۳۴۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۵ درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، باشت، چرام و لنده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ هزار و ۲۰۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.
یزدانپناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...