افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6329 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
“محمد جان بخت” کاندیدای شورای اسلامی روستای مهریان یاسوج شد + بیانیه
14 آوریل 2021 - 8:02
محمد جان بخت کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای مهریان یاسوج بیانیه‌ای صادر کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛ محمد جان بخت کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای مهریان یاسوج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است :

شورا های اسلامی نمونه واقعی حکومت مردم بر مردم و تحقق بخشی از آرمان و اهداف رفیع و بلند انقلاب اسلامی هستند، که پس از طی قریب به دو دهه از عمر شورا ها نقد هایی بر شیوه و عملکرد آن ها وارد است . که با رفع آن ها مردم سالاری دینی به معنای حقیقی خود محقق خواهد شد.
اینجانب که با رویکرد خدمت به مردم با عمل واقعی به وظایف قانونی شورا ها و تفاهم و هم‌دلی و دوری از مناقشات سیاسی و جناحی به کارزار رقابت شورای اسلامی روستای مهریان یاسوج ورود نموده ام. نظارت و همکاری با دهیاری و بنیاد مسکن ، توجه به مختصات روستای اسلامی در برنامه ريزی ، اولویت بخشیدن به مباحث فرهنگی و ایجاد تعامل در بین اقشار و طوايف مختلف ساکن در روستا را به عنوان بخشی از برنامه های اصولی خود در این مسیر برگزیده ام.
تسهیل و تسریع در کار مردم، استفاده از روش های علمی در اداره روستا ، بسط تجربیات خوب و بد به دست آمده در دوره های قبلی شورا و کمک به پیشرفت همه جانبه و ارائه سطح برتر و بالاتر از خدمات به مردم را به عنوان وظیفه مهم شورا های اسلامی دانسته و لازمه موفقیت شورا در رسیدن به بالاترین اندازه رضایت مندی مردم را در وجود یک مجموعه قوی کارشناسی با تجربه و متعهد در کنار دهیار منتخب می دانم.
شرط اصلی خدمت گذاری صادقانه پرهیز از تمایلات جناحی ، حزبی ، و طایفه ای در درون این مجموعه مهم مردمی می باشد .
اینجانب با اعتقاد بر تشکیل شورایی در تراز مردم شریف روستای مهریان ، داشتن برنامه اجرایی معقول ، کارامد و قابل اجرا و ارزشیابی و پایش مستمر اقدامات انجام شده و همکاری و هماهنگی با سایر مسئولین و دستگاه های دولتی ، بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی و ریشه یابی آن ها و تلاش برای رفع عقب ماندگی های روستا و ارتقاء جایگاه فرهنگی و سیاسی روستا را به عنوان اولویت کاری خویش بر گزیده ام و تعامل مستمر با اساتید ، روشنفکران و جوانان اهل فکر و نخبگان، توجه خلاقانه به زیبا سازی ، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود ، توجه جدی به بهداشت روانی در روستا با زیبا سازی مناسب و …. الگو گیری از دیگر شورا های موفق از جمله موارد دیگر مورد نظر خویش می دانم .

با اتکاء به برنامه های پیش رو ورود خود را به عرصه رقابت انتخابات شورای اسلامی روستای مهریان ( یاسوج) اعلام نموده و دست یاری و هم دلی خود را به سوی همه جوانان ، اندیشمندان ، اصناف و بازاریان ، دانشجویان و فرهنگیان ، کارمندان شریف و اقشار متعدد و همه طبقات مختلف مردمی روستای مهریان دراز نموده تا اینجانب را در ایفای رسالت و مسئولیتی که فراروی خویش می بینم یاری نمایند .

بلاشک روستای مهریان گردشگر پذیر ترین روستا و نماد عینی پایتخت طبیعت مستحق برخورداری از همه موئلفه ها و ویژگی های منحصر به فرد یک روستای زیبا است که با مشارکت آگاهانه مردم عزیز و انتخاب شورایی مدبر ، آگاه و فهیم محقق خواهد شد .

با نهایت احترام
محمد جان بخت

١۴٠٠/١/٢۵

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...