افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۱۲۰ فعال اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد متقاضی استفاده از تهاتر شدند
25 ژانویه 2022 - 12:05
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ فعال اقتصادی در این استان با دریافت گواهی میزان بدهی مالیاتی خود متقاضی استفاده از تهاتر طلب و بدهی خود با دولت شدند.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرزاگرس، محمدعلی غفاری روز سه شنبه در گفت و گو  باخبرنگاران میزان درخواست اولیه تهاتر شرکت های دارای مطالبه از دولت در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را ۵۰۰میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد:پس از ثبت اولیه درخواست تهاتر بدهی مالیاتی با طلبکاری شرکت ها از دولت  در سامانه تسویه و تهاتر و تایید نهایی این درخواست ها،  پرونده این شرکت ها به سازمان  برنامه بودجه کشور جهت تخصیص اعتبار و صدور نهایی سند تسویه خزانه ارسال می شود.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تاکنون تهاتر ۱۵شرکت استان تایید نهایی و سند اسناد خزانه آن نیز صادر شده است، ابراز داشت : مهلت تقاضای تهاتر از سوی شرکت ها تا پانزدهم بهمن ماه جاری تعیین شده است.

وی عنوان کرد:در سال ۱۳۹۹میزان تهاتر در کهگیلویه و بویراحمد حدود  ۲۰۰میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی تاکید کرد فعالان اقتصادی که دارای بدهی مالیاتی و از طرفی طلبکاری از دستگاه های اجرایی هستند از ظرفیت تهاتر برای دریافت مطالبه و برای مالیاتی خود از طریق استفاده از اسناد تسویه خزانه سریعتر اقدام کنند و اداره کل امور مالیاتی در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام این مهم اقدام می کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...